سرانجام کار طباطبایی در مسابقات شطرنج گرند پریکس با پیروزی

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج گرند پریکس با برگزاری دیدارهای دور پایانی در بلگراد صربستان پیگیری شد.

سرانجام کار طباطبایی در مسابقات شطرنج گرند پریکس با پیروزی

در این دور از رقابت ها سید محمد امین طباطبایی تنها نماینده کشورمان به مصاف هری کیریشنا رفت و پیروز شد این استاد بزرگی هندی را شکست دهد. طباطبایی در دور دوم مسابقات برابر همین شطرنجباز به تساوی رضایت داده بود.

طباطبایی همچنین در دور نخست مسابقات مقابل آنیش گیرِی تن به شکست داد اما در دور چهارم مسابقات برابر وی به تساوی دست یافته بود. این شطرنجباز کشورمان همچنین دو دیدار برابر نیکیتا ویدیوگوف را با تساوی به خاتمه رسانده بود.

طباطبایی دیدار خود در دور خاتمهی مسابقات گرند پریکس را در حالی با برد به خاتمه رساند که هیچ شانسی برای صعود نداشت. وی که در گروه B قرار داشت در خاتمه این رقابت ها در رده سوم قرار گرفت و از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

سید محمد امین طباطبایی تنها نماینده ایران در مسابقات شطرنج گرند پریکس بود. وی به واسطه صعود به مرحله یک هشتم مسابقات سوئیس سهمیه حضور در مسابقات گرندپریکس را به دست آورد. این شطرنجباز کشورمان که با ریتینگ 2623 راهی بلگراد در مرحله سوم مسابقات گرند پریکس به میزبانی آلمان نیز شرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2082

به "سرانجام کار طباطبایی در مسابقات شطرنج گرند پریکس با پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار طباطبایی در مسابقات شطرنج گرند پریکس با پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید