دانشجوی دانشگاه جیرفت به دانشگاه پادوای ایتالیا اعزام شد

به گزارش مجله هدیه، رئیس دانشگاه جیرفت گفت: دانشجوی دانشگاه جیرفت با استفاده از طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا به دانشگاه پادوای ایتالیا اعزام شد.

دانشجوی دانشگاه جیرفت به دانشگاه پادوای ایتالیا اعزام شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، حسین شکفته، رئیس دانشگاه جیرفت ، گفت: در چند سال اخیر دانشگاه جیرفت توانسته با استفاده از توان بالای اعضای هیات علمی و بعلاوه وجود پتانسیل های منطقه از جمله باستان شناسی ارتباط خوبی با دانشگاه های معتبر خارجی ایجاد کند و به همین دلیل در قالبت استفاده از طرح اراسموس پلاس پیروز عمل نموده است.

شکفته با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت در راستای ایجاد قطب باستان شناسی در شهرستان و دانشگاه جیرفت کوشش می نماید، اعلام کرد: وجود زیگورات ها و اشیا کشف شده از تمدن حوزه هلیل رود و بعلاوه کاوش های مختلف باعث شده شهرستان جیرفت به عنوان یکی از مهمترین منطقه ها باستان شناسی جهان شناخته گردد.

وی توضیح داد: دانشگاه جیرفت نیز در این راستا با ایجاد تفاهم نامه همکار با دانشگاه های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هند توانسته در راستای شناساندن این تمدن و بعلاوه ادامه کاوش های باستان شناسی گام های بزرگی بردارد.

شکفته اعلام کرد: در راستای بهره مندی از تفاهم نامه های همکاری دانشگاه جیرفت و سایر دانشگاه های خارجی و بعلاوه اتحادیه اروپا، دانشجوی رشته باستان شناسی (محمد صادق کریمی) دانشگاه با استفاده از طرح اراسموس پلاس به دانشگاه پادوا در ایتالیا اعزام شده است.

وی اضافه کرد: طرح اراسموس پلاس یکی از برنامه های اتحادیه اروپا در زمینه آموزش، پرورش و آموزش نیروهای جوان است که طی این برنامه سالانه دانشگاه ها با انعقاد قرارداد با یکدیگر با تایید و نظارت اتحادیه اروپا به تبادل دانشجو، استاد و کارشناس تخصصی یا اداری می پردازند. بعلاوه دانشگاه های طرف قرارداد می توانند بر روی پروژه ای مشترک کار نمایند.

کلیه هزینه های برنامه اراسموس پلاس به وسیله اتحادیه اروپا پرداخت می گردد. این برنامه فرصت بسیار مناسبی برای افزایش تعاملات بین المللی دانشگاه ها و انتقال دانش و تجربیات نوین به داخل کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2096

به "دانشجوی دانشگاه جیرفت به دانشگاه پادوای ایتالیا اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه جیرفت به دانشگاه پادوای ایتالیا اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید