ورود دادستان اصفهان به موضوع عدم تعطیلی مدارس

به گزارش مجله هدیه، دادستان اصفهان به عنوان مدعی العموم به موضوع تعطیل نشدن مدارس اصفهان با توجه به شیوع کروناویروس ورود پیدا کرد.

ورود دادستان اصفهان به موضوع عدم تعطیلی مدارس

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، نگرانی خانواده های دانش آموزان از شیوع ویروس کرونا و اطلاع رسانی دیرهنگام از دایر بودن کلاس های درس در روز دوشنبه 5 اسفند، باعث شد برخی از خانواده ها امروز فرزندانشان را به مدرسه نفرستند و بسیاری از کلاس های درس تشکیل نشود.

دادستان اصفهان اظهار کرد: فعلاً در حال بررسی موضوع هستیم و نظرات مسئولان مختلف را دریافت می کنیم تا نتیجه آن را بعداً اعلام کنیم.

علی اصفهانی در پاسخ به این سوال که تکلیف تعطیلی مدارس اصفهان برای روزهای آینده چه زمانی تعیین می شود؟، اضافه کرد: انشاالله امروز تعیین می شود و اگر قرار باشد مدارس را تعطیل کنند تا امشب اعلام خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اینکه آیا امکان اعلام زودتر تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس اصفهان وجود ندارد؟، گفت: در حال رایزینی هستیم که امیدواریم انجام شود و ببینیم که چه تصمیمی در این رابطه می گیرند. نهایتاً هرگونه خبری از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید اعلام شود و از مرجع دیگری نباید اعلام شود.

دادستان اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کنید در این زمینه قصوری اجرا شده و باعث بلاتکلیفی مردم اصفهان شده است؟، گفت: در حال بررسی همین موضوع و رایزنی با مراجع مختلف مرتبط با موضوع هستیم که امیدواریم نتیجه بدهد.

اصفهانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با ورود دادستان احتمال پیشگیری از این اتفاقات و عدم تکرار آن وجود دارد؟، گفت: بررسی می کنیم و نتیجه تا شب تعیین می شود.

همچنین علی شایگان نژاد، رئیس روابط عمومی دادگستری استان اصفهان گفت: قرار است جلسه ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود و تعطیل نشدن امروز مدارس اصفهان علت یابی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دادستان اصفهان شخصاً به موضوع تعطیل نشدن مدارس ورود پیدا کرده و یا این مطالبه از سوی مردم اجرا شده است؟، گفت: دادستان اصفهان شخصاً به این موضوع ورود پیدا کرده و قرار است جلسه ای تشکیل شود که نتایج آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 878

به "ورود دادستان اصفهان به موضوع عدم تعطیلی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دادستان اصفهان به موضوع عدم تعطیلی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید