واکنش ترامپ به احتمال برکناری وزیر بهداشت آمریکا

به گزارش مجله هدیه، رئیس جمهور آمریکا به گزارش های مربوط به تصمیمش برای برکناری وزیر بهداشت واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به احتمال برکناری وزیر بهداشت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکشنبه گزارش های مربوط به اینکه قصد دارد آلکس آزار وزیر بهداشت ایالات متحده را برکنار کند، رد کرده است.

وی در اظهاراتی گفت: وزیر بهداشت آمریکا یک عملکرد عالی داشته است.

روز یکشنبه وال استریت ژورنال و پلیتیکو گزارش داده بودند که دولت ترامپ در حال بررسی برکناری و انتخاب جانشین برای وزیر بهداشت آمریکا است، آن هم به دلیل اشتباهاتی که وی در مراحل اولیه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا داشته است.

ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: گزارش های مربوط به اخراج و برکناری آلکس آزار توسط من چیزی غیر از اخبار جعلی و نادرست نیست. آلکس در حال انجام یک کار عالی است.

وال استریت ژورنال به نقل از 6 منبع آگاه فاش کرده است که ناامیدی و یاس نسبت به عملکرد آلکس آزار رو به افزایش بوده ولی دولت ترامپ تمایلی برای تغییرات بزرگ ندارد آن هم در شرایطی که کشور به دنبال مهار شیوع ویروس کرونا است، بحرانی که تا به امروز موجب مرگ بیش از 55 هزار نفر و ابتلای حدود یک میلیون نفر شده است.

جاد دیره سخنگوی کاخ سفید نیز گزارش مربوط به برکناری وزیر بهداشت آمریکا را رد کرد و گفت: آلکس آزار هدایت و مدیریت تعدادی از برنامه های مهم و اولویت های کاری رئیس جمهور را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1052

به "واکنش ترامپ به احتمال برکناری وزیر بهداشت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به احتمال برکناری وزیر بهداشت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید