نیلسون اولین پروش دهنده و فراوری کننده گوشت آهو در ایران

به گزارش مجله هدیه، بدون شک یکی از خوشمزه ترین ویتامین هایی که هر کسی می تواند میل کند ، گوشت حیواناتی مانند آهو و گوزن است. گوشت آهو جزو گوشت قرمز محسوب می گردد و خواص زیادی دارد. در ادامه میخواهیم شما را با شرکت نیلسون، اولین فراوری کننده گوشت آهو در ایران آشنا کنیم.

نیلسون اولین پروش دهنده و فراوری کننده گوشت آهو در ایران

موسس شرکت نیلسون

مدیرعامل این شرکت نوآور که متعلق به نیلسون است، مسعود روحانی، موسس نیلسون است. این شرکت مبتکر فراوری کننده بلدرچین، قرقاول، خروس محلی، غاز، اردک و ... می باشد. آثار. از سال 1397 آغاز شد و پس از آن او به پرورش آهو و فراوری گوشت آهو پرداخت.

روحانی سال ها کوشش نیلسون را در زمینه فرآورده های گوشتی ویژه ارزیابی می نماید. وی در خصوص تاسیس این استارت آپ می گوید: در سال هایی که در این صنعت فعالیت می کنم متوجه شده ام که مردم علاقه زیادی به خرید این نوع محصولات دارند اما دغدغه اصلی آنها تهیه محصولات ارگانیک بوده و به راحتی پذیرفته نشد. در بازار اینجا بود که به این فکر افتادم که محصولات گوشتی تخصصی و ارگانیک را به وسیله یک فروشگاه اینترنتی با قیمتی بهتر از بازار عرضه کنم.

مزرعه پرورش نیلسون در سال 1397 با هدف ترویج و عرضه گوشت آهو تحت مجوز رسمی سازمان حفاظت محیط زیست به منظور جلوگیری از شکار غیرمجاز آهو به وسیله جوانان ایرانی و تنظیم آن در محیط زیست تاسیس شد.

موسس نیلسون یکی از مسائل و چالش های این صنعت را ارائه محصولات با کیفیت در طول سال می داند و شرح می دهد: ما با همکاری و مشارکت متخصصان و نابغه های بزرگ این صنعت این مشکل را حل کردیم.چالش دیگر عدم حمایت از رشد فرهنگ مصرف گوشت ارگانیک است. چالش دیگر ارسال این محصولات به تمام شهرهای کشور است که با وجود تقاضا و استقبال زیاد، ارسال این محصولات به سراسر کشور آسان نیست.تامین گوشت آهو ، احیای محیط زیست و تقویت زیرساختها و ایجاد زمینه های گردشگری از اهداف اجرای این طرح بزرگ است

تنوع محصولات فروشگاه نیلسون متنوع میباشد، شما در کنار انواع فراوریات گوشت آهو انواع ماهی جنوب صید روز خلیج فارس را بخرید. مثلا شما میتوانید با خرید ماهی شیر از این مجموعه طعم بی نظیر این محصول را متفاوت تجربه کنید

یکی از محصولات پر هوادار فروشگاه نیلسون ماهی شوریده میباشد که میتوانید برای خرید ماهی شوریده به وبسایت www.nileson.ir مراجعه کنید.

از ایده تا راه اندازی اولین مزرعه پرورش آهو در ایران و مقابله با چالش های آن

مزرعه پرورش آهو نیلسون از جایی کلید خورد که در سال های نه چندان دور تعداد قابل توجهی از محیط بانان کشور عزیزمان به شهادت رسیدند

از آنجایی هم که تقاضای این محصول کم نبوده و شکار آن همچنان ادامه خواهد یافت.

ابوالفتح نیکنام، نماینده اسبق مجلس و کارشناس امنیت غذایی با تاکید بر اینکه در کشور ما تقاضای گوشت آهو بسیار بالاست ، اعلام کرد: بهتر است گوشت آهو پرورش یافته در مزارع تخصصی پرورش آهو در ایران راه اندازی گردد

وی با بیان اینکه مواد خاصی در عضلات حیوان در هنگام فرار از دست شکارچی ترشح می گردد، شرح داد: در صورت شکارشدن حیوان، کیفیت گوشت آهو افت می نماید؛. به این ترتیب برای مصرف مناسب نخواهد بود و ایجاد مسمومیت میکند

نیکنام اضافه نمود: به این ترتیب بهتر است گوشت آهو پرورشی در ایران صورت گیرد و مستقیما با رعایت اصول بهداشتی و ذبح اسلامی به دست مصرف کننده برسد

بر همین اساس بنیان گذار شرکت نیلسون که از سالهای قبل با پرورش و فراوری محصولاتی مانند شترمرغ کبک قرقاول غاز اردک بلدرچین و ... پس از مبارزه و پشت سر گذاشتن چالش های فراوان، به فکر راه اندازی یک مزرعه پرورش و فراوری گوشت آهو می افتد

با احداث مزرعه، چالش هایی برای محیط بانان ایجاد شد اما از آنجایی که محصولات زیر نظر سازمان محیط زیست و سازمان دامپزشکی کشور تکثیر و پرورش داده می گردد و زمین های مورد استفاده این حیوانات به وسیله جهاد کشاورزی واگذار شده است تمامی این مسائل بر طرف شد. در حال حاضر بیش از 200 آهو در مزرعه پرورش نیلسون وجود دارد.

یکی دیگر از محصولات خاص نیلسون ماهی حلوا سیاه میباشد که صیادان این ماهی پر خاصیت را هر روز در اختیار تیم عرضه نیلسون میگذارند

شما میتوانید با خرید ماهی حلوا سیاه تازه صید روز خلیج فارس از فروشگاه نیلسون تجربه جدیدی را داشته باشید.

محصولی منحصربه فرد در صنعت مد و پوشاک کشور

چرم آهو یکی از کمیاب ترین و با کیفیت ترین چرم های موجود در دنیا است و این گزینه آن را به یکی از گران ترین و لوکس ترین چرم ها تبدیل می نماید.

یکی از اجناس پرهوادار و باکیفیت که همه آن را لوکس می دانند چرم است و طبیعی بودن چرم برای کسانی که اهل مد هستند بسیار مهم است.

چرم طبیعی از پوست حیواناتی مانند کروکودیل، بز، گاو و ... به دست می آید به گونه ای که پوست حیوان طی فرآیندی به پارچه های قابل استفاده تبدیل می گردد.

برای مصارفی مانند ساخت کیف، کفش، کمربند و غیره به فراوریات مرتبط منتقل می شوند.

چرم آهو نرم و صاف است و قسمت بالایی آن دارای موهای کوتاه است و قسمت داخلی آن نیز نرم و صاف است تا بتوان آن را رنگ کرد.

اما فراوری چرم آهو در کشور ما انحصارا به وسیله نیلسون فراوری و عرضه میگردد.

بنیان گذار نیلسون درباره تحول صنعت مد و پوشاک کشور اینگونه شرح میدهد.

بر خلاف کمیاب بودن این محصول بی نظیر، توانستیم این چرم زیبا و خاص را با قیمتی مناسب به شما عرضه کنیم.فقط کافی است از وب سایت ما تماشا کنید و تنها با یک تماس تلفنی چرم آهو را در هر میزان و مدلی مانند کیف ، کمربند ، کفش ، دستکش و ... که می خواهید سفارش دهید.

اهداف نیلسون

نیلسون ویژگی هایی را ارائه می دهد که باعث می گردد خرید آنلاین شما از نظر ارتباط با قصاب در خصوص برش و آماده سازی تفاوتی با خرید گوشت ارگانیک در یک فروشگاه فیزیکی نداشته باشد.

محصولات ارگانیک فروشگاه نیلسون با بالاترین کیفیت بوده و روزانه به مرکز آماده سازی ارسال می گردد. علاوه بر این، زنجیره تامین تمامی محصولات تحت نظارت کارشناسان و تیم زنجیره تامین نیلسون است.

این نظارت و دقت باعث شده تا طعم و کیفیت گوشت آهو همواره در بالاترین سطح باشد و مشتریان فروشگاه نیلسون از تازگی و کیفیت محصولات راضی باشند.

خرید ایمن گوشت تازه و مواد پروتئینی هدف و ماموریت نیلسون برای مشتریانش است.به همین علت فروشگاه نیلسون از تمام دانش و تجربه خود برای برطرف یکی از دغدغه هایی که خانواده ها همواره درگیر آن هستند برای همواره استفاده می نماید.

ناوگان حمل و نقل نیلسون

ناوگان بزرگ توزیع فروشگاه نیلسون مجهز به خودروهای یخچال دار و آماده ارسال محصولات به منطقه ها 22 گانه تهران در کمترین زمان ممکن و با رعایت کامل زنجیره سرد می باشد. امکان انتخاب زمان دلخواه برای دریافت سفارش وجود دارد. بعلاوه امکان پرداخت سفارش درب منزل وجود دارد . تامین کننده متعهد می گردد که سفارش را به منزل یا آپارتمان مشتری تحویل دهد. تحویل سفارش پس از آنالیز شرایط فیزیکی و بسته بندی سفارش با حضور پیک فروشگاه نیلسون انجام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2290

به "نیلسون اولین پروش دهنده و فراوری کننده گوشت آهو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیلسون اولین پروش دهنده و فراوری کننده گوشت آهو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید