نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه های آزاد سمنان اعلام شد

به گزارش مجله هدیه، در نشست شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد استان سمنان درباره نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی واحد های استان سمنان در نیمسال دوم 1400 تصمیم گیری شد.

نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه های آزاد سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، در نشست شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان درباره نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی واحد های استان سمنان در نیمسال دوم 1400 تصمیم گیری شد.

آزمون جامع دکتری تخصصی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، بخش کتبی این آزمون در تمامی رشته ها به صورت حضوری خواهد بود. این آزمون در سه شنبه و چهارشنبه 3 و 4 خردادماه امسال به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح واحد های دانشگاهی استان برگزار می گردد.

بخش شفاهی این آزمون در واحد های دانشگاهی استان به صورت حضوری و یا غیرحضوری به وسیله سامانه های مورد تائید دانشگاه حداکثر تا 11 خردادماه امسال برگزار می گردد.

با برنامه ریزی صورت پذیرفته، جلسات امتحانات کتبی در یک روز (حداکثر 3 درس در هر رشته) و در سه نوبت (9 الی 10: 30؛ 11 الی 12: 30 و 13:30 الی 15) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، شرکت دانشجویان در هر دو بخش کتبی و شفاهی آزمون جامع الزامی هست و عدم شرکت دانشجو در هر یک از این دو آزمون، غیبت در آزمون جامع محسوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2120

به "نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه های آزاد سمنان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه های آزاد سمنان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید