هیات داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش مجله هدیه، تهران (پانا) - هیات داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران مرحله داوری نسخه کامل مقالات این رویداد علمی پژوهشی را شروع کردند.

هیات داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش ستاد خبری سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، با اتمام مهلت ارسال مقالات کامل به دبیرخانه این رویداد، اسامی هیئت داوران آن اعلام شد. محمدرضا اصلانی، احمد الستی، محمدجعفر یوسفیان، سیدعلی روحانی، بهروز محمودی بختیاری، رامتین شهبازی و وحیدالله موسوی 7 عضو هیات داوران این رویداد علمی-پژوهشی بوده که آنالیز و خوانش مقالات کامل رسیده به سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران را شروع نموده اند.

محمدرضا اصلانی متولد 1322 در رشت فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر، شاعر، سینماگر و هنرپژوه و عضو اسبق هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

احمد الستی متولد سال 1327 در مشهد دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه هنرهای زیبا، کارشناسی ارشد زیباشناسی و دکتری زیباشناسی سینما از دانشگاه تگزاس، دالاس و پژوهشگر سینما، مترجم و عضو هیات عملی و استاد سینما است. وی در سال 1395 لوح افتخاری عضویت بنیاد ژان روش در موزه سینما، به وسیله نماینده بنیاد ژان روش را دریافت نموده است.

محمدجعفر یوسفیان متولد 1351 در فریدون کنار کارشناس سینما (کارگردانی)، دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و دکترای پژوهش هنر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس است. وی پژوهشگر و استادیار دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس است.

سید علی روحانی متولد 1351 در تهران از سال 1381 مدرس سینما بوده است و هم اکنون دانشیار دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر تهران است.

بهروز محمودی بختیاری متولد 1352 در تهران دارای مدارک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، کارشناسی ارشد زبان و ادبیات همگانی، دکتری زبانشناسی همگانی از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران است. وی در سال 1390 پژوهشگر نمونه و در سال 1393 پژوهشگر برجسته دانشگاه تهران شناخته شد.

رامتین شهبازی متولد 1357 در تهران دانشجوی دکتری تخصصی فلسفه هنر، مدیرگروه سینما و معاون دانشکده هنر دانشگاه سوره، پژوهشگر و مدرس دروس تخصصی سینما و تئاتر است و تالیف 15 مقاله علمی در حوزه های مطالعات میان رشته ای سینما و تئاتر و تالیف و ترجمه 4 کتاب تخصصی در حوزه سینما و تئاتر را در کارنامه اش دارد.

وحیدالله موسوی استادیار دانشگاه صداوسیما (دانشکده هنرهای دیجیتال)، مؤلف، مترجم و پژوهشگر حوزه سینما و تلویزیون، دارای کارشناسی ارشد سینما و دکتری پژوهش هنر (گرایش سینما) است. او به تدریس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های هنر و سوره نیز اشتغال داشته است. او سابقه همکاری با نشریات و مجلات متعدد سینمایی و هنری را در کارنامه دارد و مدرس ورکشاپ ها و دوره های آموزشی گوناگون بوده است.

لازم به ذکر است پس از تایید 22 عنوان چکیده مقاله از میان 76 اثر رسیده به دبیرخانه با رای هیات مذکور، مرحله داوری مقالات کامل شروع شده است و پس از جمع بندی آرا در این مرحله، آثار منتخب برای ارائه در صحن همایش یا چاپ در کتاب معرفی خواهند شد.

نفرات برتر سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، پس از ارائه آثار در صحن همایش در روز 24 آذر ماه 1400، با رای هیات داوران جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1935

به "هیات داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات داوران سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید