نائینی سرپرست مدیریت عامل شرکت گروه فن آوا شد

به گزارش مجله هدیه، نائینی، عضو هیات مدیره شرکت گروه فن آوا، سرپرست مدیریت عامل این گروه شد.

نائینی سرپرست مدیریت عامل شرکت گروه فن آوا شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حمیدرضا نائینی عضو هیات مدیره شرکت گروه فن آوا و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این گروه که در دوره مسئولیت وی برنامه راهبردی گروه فن آوا برای یک دوره سه ساله تا 1400 تدوین و مصوب شده بود، مجری این برنامه راهبردی در سمت سرپرست مدیر عامل این شرکت شد.

براساس این گزارش، ورود به بازارهای نوین صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات بویژه در بخش های پرداخت الکترونیک و ارتباطات و تکنولوژی نوین و هوشمند سازی از شاخص های برنامه راهبردی گروه فن آواست، در این برنامه طرح های نوین و بلند پروازانه ای برای صندلی این گروه و افزایش درآمد و سود قابل ملاحظه پیش بینی شده است.

پیش از این نوری مدیرعامل شرکت های فن آوا بود، گروه فن آوا به عنوان بزرگترین شرکت مادر تخصصی خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای هشت شرکت زیرمجموعه است و شرکت PSP فن آوا کارت، شرکت تخصصی این گروه در حوزه پرداخت الکترونیک است.

نائینی دانش آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه علم و صنعت است و عضو هیات مدیره گروه فن آوا ، مدیرعامل شرکت داده سامانه فن آوا و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی هلدینگ گروه فن آوا

از سوابق کاری وی در گروه فن آواست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 421

به "نائینی سرپرست مدیریت عامل شرکت گروه فن آوا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نائینی سرپرست مدیریت عامل شرکت گروه فن آوا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید