مشاور سابق ترامپ: 2019 پرانتقادترین سال سیاسی برای آمریکا خواهد بود

به گزارش مجله هدیه، مشاور سابق کاخ سفید پیش بینی کرد که در امسال میلادی، به دلیل تحقیقاتی که درباره دونالد ترامپ در حال اجرا است، سیاست آمریکا با بیشترین نقدها از زمان جنگ داخلی در این کشور روبه رو خواهد شد.

مشاور سابق ترامپ: 2019 پرانتقادترین سال سیاسی برای آمریکا خواهد بود

به گزارش ایسنا، استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به انتشار قریب الوقوع نتیجه تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و تبانی ترامپ با روس ها، تحقیقات درباره تجارت های ترامپ از سوی دفتر دادستان ناحیه جنوبی نیویورک و برنامه دموکرات ها برای تحقیقات درباره دولت، آن ها را دلایل هرج و مرجی دانست که در آینده نزدیک در آمریکا بروز خواهد نمود.

بنن در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس گفت: فکر می کنم 2019 انتقادبرانگیزترین سال در سیاست آمریکا از زمان جنگ داخلی باشد. البته شرایط در زمان جنگ ویتنام را هم به آن اضافه می کنم. فکر می کنم در 2019 سال بسیار ناخوشایندی را در پیش داشته باشیم.

بنن که به عنوان استراتژیست ارشد ترامپ در کاخ سفید حضور داشته، ماه های پیش رو را به دلیل افزایش فشار این تحقیقات بر ترامپ و دولتش، زمان سختی برای رئیس جمهور آمریکا توصیف کرد.

او در این باره گفت: فکر می کنم 90 روز تا چهار ماه آینده پر از فشار باشد. رئیس جمهور از جنبه های زیادی با فشار روبه رو می گردد.

مشاور سابق ترامپ همچنین پیش بینی کرد که دموکرات ها هر تحقیقاتی که درباره ترامپ در حال اجرا است را به سلاحی علیه او تبدیل خواهند کرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، بنن توضیح داد: فکر می کنم هم اکنون هم این رفتار را از دموکرات ها دیده باشید. فکر می کنم حالا که کنترل مجلس نمایندگان را در دست دارند، می توانند این تحقیقات را به عنوان سلاحی علیه ترامپ استفاده نمایند.

دموکرات ها گفته اند که گزارش مولر درباره تحقیقاتش علیه ترامپ باید به طور علنی منتشر گردد. این در حالی است که مولر تنها ملزم به ارائه گزارش خود به وزارت دادگستری است و این وزارت تصمیم می گیرد که پس از آن با این تحقیقات چه کند.

آدام شف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به تازگی متعهد شده است که خواستار ارائه این گزارش به کنگره گردد و مولر را برای ارائه توضیحات به کنگره احضار کند و در صورتی که یافته های این تحقیقات به طور علنی منتشر نشوند، دولت ترامپ را به دادگاه بکشاند.

بنن به رغم پیش بینی اش درباره سال سخت ترامپ در 2019 اظهار کرد که شکی ندارد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده حضور پیدا می نماید.

وی توضیح داد: فکر می کنم رئیس جمهور در انتخابات 2020 حضور پیدا می نماید و در آن پیروز می گردد. فکر می کنم در این انتخابات موفقیت بزرگ تری نسبت به پیروزی 2016 به دست آورد.

بنن پیش بینی کرد که احتمالاً ترامپ در انتخابات مقدماتی از سوی جمهوری خواستار میانه رو با چالشی روبه رو خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 614

به "مشاور سابق ترامپ: 2019 پرانتقادترین سال سیاسی برای آمریکا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور سابق ترامپ: 2019 پرانتقادترین سال سیاسی برای آمریکا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید