مردی که زباله تولیدی یک ماه خود را پوشید!

به گزارش مجله هدیه، راب گرینفیلد، شهروند آمریکایی زباله هایی را که طی یک ماه فراوری نموده پوشیده است تا آگاهی مردم را در خصوص زباله ها افزایش دهد.

مردی که زباله تولیدی یک ماه خود را پوشید!

به گزارش خبرنگاران، راب گرینفیلد به پوشیدن زباله افتخار می نماید که بخشی از برنامه ای است برای نشان دادن اینکه چقدر زباله را ناخودآگاه هر ماه دور می اندازیم.

این فعال در خیابان های لس آنجلس و شهر های اطراف با لباسی طراحی شده از آشغال هایی را که در چند هفته گذشته فراوری نموده است پرسه می زند.

او در خیابان های شیک بورلی هیلز به خبرگزاری فرانسه گفت: برای بیشتر ما، زباله ها دور از چشم هستند، دور از فکر هستند. ما آن را در سطل زباله می اندازیم و دور می گردد و دیگر هرگز به آن فکر نمی کنیم. من می خواستم تصویری بسازم که به مردم یاری کند واقعاً ببینند زباله های ما چقدر جمع می گردد.

گرینفیلد حدود 62 پوند (28 کیلوگرم) زباله فراوری شده از نوشیدنی ها، تنقلات و وعده های غذایی که مصرف نموده است، پوشیده است. همه آن در کت و شلوار پلاستیکی شفاف او، با جیب های مخصوص ساخته شده روی بازوها، پا ها و پشت بسته بندی شده است. پا ها با قوطی هایی برآمده شده اند که به صدا درمی آیند و توانایی راه رفتن او را محدود می نمایند و به تصور کلی یک ربات ساخته شده از آشغال است.

وی می گوید یک آمریکایی به طور میانه روزانه حدود پنج پوند (دو کیلوگرم) زباله فراوری می نماید.

گرینفیلد، که به داشتن یک زندگی مینیمالیستی با تعداد انگشت شماری دارایی، بدون حساب بانکی و بدون گواهینامه رانندگی افتخار می نماید، با بدلکاری هایی که با هدف افزایش آگاهی در خصوص مسائل زیست محیطی انجام می گردد، بیگانه نیست. در سال 2019، او برای یک سال تمام از غذایی که خودش پرورش داد و برداشت کرد، تغذیه کرد.

اما برای کت و شلوار زباله تصمیم گرفت زهد را کنار بگذارد و مثل یک آمریکایی معمولی 30 روز مصرف کند.

چشم انداز مردی آشغال پوش که در حال پرسه زدن در بخش های مجلل یکی از مشخصا مصرف گرایانه ترین شهر های آمریکا است، حیرت انگیز به نظر می رسد، اما به گفته او، بیشتر مردم علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند. با وجود تعجب بعضی از مردم، بیشتر افرادی که گرینفیلد را دیدار می نمایند علاقه مند هستند که درباره کار او بیشتر بدانند.

وی گفت: بعضی از مردم فکر می نمایند که من فردی هستم که بی خانمانی را تجربه می کنم یا مشکل سلامت روانی دارم، اما در بیشتر موارد، مردم بسیار مثبت بوده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2131

به "مردی که زباله تولیدی یک ماه خود را پوشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که زباله تولیدی یک ماه خود را پوشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید