مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی آماده بهره برداری است

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر در نهمین نشست هیئت امنای مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور، گفت: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه شهید معتمدی پس از نیم قرن، با تلاش اداره کل امور ورزشی و مدیریت و کارکنان مجموعه به سرعت بازسازی شد و اکنون آماده بهره برداری است.

مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی آماده بهره برداری است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار افزود: هر چند کرونا تمامی فعالیت های ورزشی و مجموعه های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ اما همکاران ما از این فرصت برای بازسازی و تعمیر مجموعه ها از جمله اولین مجموعه ورزشی کارگری در تهران استفاده و این موقعیت را به فرصت تبدیل کردند.

رئیس هیات امنای مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور گفت: ما از دو سال گذشته نیز طرح استعدادیابی فرزندان کارگران را در چند رشته ورزشی آغاز کردیم. در تعدادی از استانها استعدادیابی در رشته های کشتی و فوتبال و ورزش های رزمی در دستور قرار دادیم، که بعد از برطرف شدن شرایط کرونایی کشور این طرح را با جدیت پیگیری می کنیم.

حامد حاجی پور، مدیر مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی نیز در این نشست گزارش مختصری از فرایند بازسازی این مجموعه ارائه کرد و گفت: بازسازی زمین چمن فوتبال، خانه کشتی، سالن اصلی، موتورخانه ها و استخر مجموعه و احداث اولین سالن رزمی استاندارد در ایران، در این ورزشگاه کهن انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1235

به "مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید