لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می نماید

به گزارش مجله هدیه، چندی پیش خبرهایی از گوشی لنوو Z5 Pro شنیده شد که این گوشی نمایشگری بدون بریدگی و بدون حاشیه داشت و دوربین سلفی و سنسورهای بالای نمایشگر، با مکانیزم کشویی، به زیر نمایشگر جابه جا گردیده بودند. حالا عکسی از طرف خود لنوو منتشر گردیده که گویا بخش پشتی این گوشی جذاب را نشان می دهد و چهار دوربین در این قسمت حضور خواهد داشت.

لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می نماید

این چهار دوربین در یک مربع قرار گرفته که شبیه به چینش دوربین های هواوی میت20 و میت20 پرو خواهد بود. البته گوشی هواوی سه دوربین داشته و در گوشه سمت چپ بالای مربع خود، فلش LED را قرار داده اما لنوو هر چهار گوشه این بخش مربعی شکل را با دوربین پر نموده و فلش در وسط مربع قرار می گیرد.

نوشته کوچکی که در عکس زیر قرار گرفته عبارت (اگر گوگل ترنسلیت هم اشتباه ننموده باشد!) AI 4 shots را نوشته که به معنی هوش مصنوعی برای تصاویر می تواند باشد و این یعنی در این گوشی نیز شاهد استفاده از هوش مصنوعی در دوربین هستیم. همچنین این گوشی قرار است در ماه جاری میلادی عرضه گردد و این یعنی باید منتظر تیزر و تصاویر بیشتری از این گوشی باشیم.

با معرفی این گوشی در ماه میلادی جاری، لیست گوشی های جدیدی که در این ماه معرفی می شوند، بار دیگر هیجان انگیزتر می شوند. معرفی گوشی های این ماه از فردا و با معرفی LG V40 ThinQ شروع می گردد که از قضا در مجموع پنج دوربین خواهد داشت. نوکیا 9 نیز احتمالا به زودی معرفی خواهد شد که این گوشی فقط پنج دوربین در بخش پشتی دارد! گویا افزایش تعداد دوربین های پشت گوشی ها، نوآوری سال جاری شرکت ها خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 51

به "لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید