سامسونگ گلکسی بوک اس: لپ تاپی همواره متصل به اینترنت با سریع ترین وای فای جهان

به گزارش مجله هدیه، سامسونگ سال گذشته از لپ تاپ فوق سبک و زیبای Galaxy Book S خود با پردازنده موبایل هشت هسته ای اسنپدراگون کوالکام رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی بوک اس: لپ تاپی همواره متصل به اینترنت با سریع ترین وای فای جهان

لپ تاپی که همواره به اینترنت وصل بود و از مودم X20 LTE کوالکام در رده Cat 18 با سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه به همراه چیپ ست وای فای 5 سود می برد.

سامسونگ گلکسی بوک اس توانست توجه رسانه ها و کاربران را به خود جلب کند و یکی از بهترین اولترابوک های بازار در سال 2019 بود.

اکنون، سامسونگ مدل جدیدی از این لپ تاپ را ولی این بار با پردازنده موبایل Lakefield اینتل عرضه نموده است تا لقب اولین دستگاه جهان با پردازنده موبایل جدید اینتل را به خود اختصاص دهد.

اینتل می گوید این پردازنده Intel Core processor with Intel Hybrid Technology است و از یک هسته پردازشی Sunny Cove و 4 هسته پردازشی Tremont تشکیل شده است.

این پردازنده مرکزی هم با مودم LTE و تراشه های وای فای ترکیب شده است. مودم لپ تاپ بوک اس جدید مبتنی بر Cat 16 با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و وای فای 6 است.

مشخصات گلکسی بوک اس 2020

خود لپ تاپ بوک اس هم 13.3 اینچی با دقت تصویر 1920 در 1080 پیکسل و Full HD Touchscreen است. پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics روی آن سوار شده و مجهز به 8 گیگابایت رم LPDDR4X و فضای ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی eUFS است. البته این لپ تاپ از شیار توسعه microSD هم پشتیبانی می نماید.

باتری 42 وات ساعتی، بلوتوث 5، دو درگاه USB-C، یک درگاه 3.5 میلی متری جک هدفون، وزن 950 گرمی و اندازه 305.2 در 203.2 در 11.8 میلی متری هم از دیگر مشخصات این لپ تاپ بسیار زیبا و شیک و سبک هستند.

به این ترتیب، شما لپ تاپی دارید که همواره به اینترنت وصل است و از سریع تری وای فای جهان بهتر می برد؛ بسیار سبک با قابلیت حمل بالا است و از جدیدترین پردازنده و فناوری های سخت افزاری سود می برد.

برای افرادی که دائم در سفر و تغییر مکان هستند؛ به نظر می رسد لپ تاپ Galaxy Book S یک غافل گیری و شگفت انگیزی عظیم باشد.

قیمت این لپ تاپ هنوز اعلام نشده است ولی مدل دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام از 999 دلار آغاز می شد. پیش بینی می گردد مدل دارای پردازنده اینتل گران تر باشد.

شرکت آنر (Honor) زیرمجموعه برندهای هواوی، امروز بعدازظهر در خلال معرفی جدیدترین محصولات خود به صورت آنلاین؛ از اولین روتر وای فای 6 خود رونمایی کرد….

اپل هفته پیش از آیفون مالی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می گردد) یک گوشی با…

هواوی از جدیدترین پرچم دارهای خود رونمایی کرد. خانواده هواوی P40 شامل سه گوشی P40 و P40 Pro و P40 Pro Plus است. پی 40 یک…

اپل این هفته آخرین مدل از محصولات آیپد پرو و مک بوک ایر خود را رونمایی کرد. آیپد پرو 2020 نسبت به مدل 2019 دارای چندین…

هفته ها ماندن در خانه از ترس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و منحوس، بدون اینترنت غیرممکن است. تازه اگر دورکاری، کار در…

این روزها یکی از روترهای مش وای فای پر سروصدا در اینترنت، روتر وای فای 6 ایسوس ZenWiFi AX با کد نام XT8 است. ایسوس این روتر…

وای فای 6 جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم مبتنی بر استاندارد 802.11 است. پس از استاندارد 802.11n که حوالی سال 2010 در اوج خود قرار داشت و…

هواوی در مراسمی که به معرفی نسل جدید محصولات تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی اختصاص داشت، از فناوری ها، روترها و هات اسپات های جدید خود رونمایی کرد….

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1086

به "سامسونگ گلکسی بوک اس: لپ تاپی همواره متصل به اینترنت با سریع ترین وای فای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی بوک اس: لپ تاپی همواره متصل به اینترنت با سریع ترین وای فای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید