این گوشی موتورولا از دوربین چهارگانه بهره می برد

به گزارش مجله هدیه، به نظر می رسد این روزها سیاست سازندگان گوشی های هوشمند در قبال دوربین ها، جمله هرچه بیشتر، بهتر است و OnLeaks که یکی از مشهورترین افشاگران صنعت گوشی های هوشمند، رندرهایی از جدیدترین گوشی بی نام موتورولا منتشر کرده که در پنل پشتی آن شاهد تعبیه دوربین چهارگانه هستیم.

این گوشی موتورولا از دوربین چهارگانه بهره می برد

در حال حاضر جزئیات چندانی از این گوشی منتشر نشده ولی می توانیم به برخی اطلاعات اشاره کنیم؛ به غیر از دوربین های فراوان، ظاهرا این گوشی از نمایشگر 6.2 اینچی مجهز به بریدگی قطره ای شکل بهره می برد که در زیر آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. از دیگر مشخصه هایی که در این رندرها می توانیم ببینیم، وجود پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

برای تعبیه این تعداد دوربین، می تواند دو رویکرد اتخاذ کرد. شایع ترین روش، که در مورد گلکسی اس 10 و هواوی P30 پرو شاهدش هستیم، قرار دادن لنزهای مختلف برای ارائه افکت های مختلف عکاسی است. یک روش دیگر که نوکیا 9 از آن بهره برده، ارائه چندین دوربین با لنز یکسان است که بتوانند از یک صحنه مشخص نورهای بیشتری را دریافت کنند تا در نهایت منجر به ثبت جزئیات گسترده تری شود.

هنوز نمی دانیم که موتورولا برای این دوربین چندگانه از چه رویکردی استفاده کرده است اما با توجه به ظاهر یکسان دوربین ها و این موضوع که در کنار آن ها عبارت 48 مگاپیکسل به چشم می خورد، ظاهرا این شرکت جهت نوکیا را ادامه داده و به احتمال زیاد شاهد تعبیه 4 دوربین 12 مگاپیکسلی خواهیم بود.

در رابطه با دیگر موارد مهم مانند اندازه باتری، قیمت، تاریخ عرضه و از همه مهم تر نوع تراشه، باید برای انتشار خبرهای بیشتر یا در نهایت معرفی رسمی موتورولا منتظر بمانیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 166

به "این گوشی موتورولا از دوربین چهارگانه بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی موتورولا از دوربین چهارگانه بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید