فناوری اطلاعات یک ششم اقتصاد چین را تشکیل می دهد

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: قائم مقام دفتر اطلاعات اینترنت شورای اطلاعات چین گفت: در حال حاضر 16 درصد اقتصاد چین در اختیار بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

فناوری اطلاعات یک ششم اقتصاد چین را تشکیل می دهد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، پنگ بو -قائم مقام دفتر اطلاعات اینترنت شورای اطلاعات چین- در دیدار با معاون وزیر ارتباطات با اشاره به کوشش های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار کرد: در اولین روز از بازدید دو روزه خود از ایران شاهد کوشش ها و برنامه های گسترده این کشور برای گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات بودم.

وی اضافه نمود: در کشور چین از سال 1997 تاکنون سرمایه گذاری بزرگی در این حوزه انجام شده و در حال حاضر 16 درصد اقتصاد چین در اختیار این بخش است.

او اظهار داشت: در حال حاضر، شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت ها و خدمات خود را به مردم دنیا ارائه می نمایند که تراکنش اقتصادی بعضی از این شرکت ها به سالانه حدود 110 میلیارد دلار می رسد.

پنگ بو توضیح داد: اگر مردم نتوانند احتیاج های ارتباطی خود را در داخل تامین نمایند به دنبال استفاده از خدمات شرکت های خارجی می روند.

وی ادامه داد: یکی از شرکت های ارائه نماینده خدمات بازار الکترونیکی در چین پس از وقوع زلزله سیچوان، امکان ایجاد صفحه اختصاصی فروش اینترنتی محصولات کشاورزی را برای مردم این منطقه فراهم کرد که طی سه سال، هموطنان ما در سیچوان توانستند سه میلیون دلار از محصولات کشاورزی خود را از این طریق به متقاضیان عرضه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 430

به "فناوری اطلاعات یک ششم اقتصاد چین را تشکیل می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری اطلاعات یک ششم اقتصاد چین را تشکیل می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید