فراخوان 10 هزار خودروی بی ام و در کانادا

به گزارش مجله هدیه، شرکت خودروسازی بی ام و بیش از 10 هزار دستگاه خودروی تولیدی خود را در کانادا فراخوان داد.

فراخوان 10 هزار خودروی بی ام و در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این روزها که بازار فراخوان شرکت های خودروسازی در دنیا به شدت داغ و پر تب و تاب شده است، حالا شرکت خودروسازی بی ام و آلمان نیز در کانادا بیش از 10 هزار خودروی فراوریی خود را فراخوان داده است.

شرکت خودروسازی بی ام و از دارندگان کانادایی بالغ بر 10 هزار دستگاه خودروی دیزلی فراوریی این شرکت درخواست کرد که با مراجعه به نمایندگی های مجاز و رسمی این شرکت در کانادا به رفع کردن مسائل احتمالی موجود در خودروهای مذکور بپردازند.

گفته می گردد که این نقص فنی در خودروهای سری 1، 3، 5 و 7 و همچنین ایکس 3 و ایکس 5 که در سال های 2013 تا 2017 میلادی فراوری شده اند، وجود دارد و انتظار می رود مجموع 10 هزار و 368 دستگاه خودروی بی ام و را تحت تاثیر قرار داده باشد.

این خودروساز لوکس آلمانی در فراخوان خود همچنین به تشریح مختصری از این نقص فنی پرداخته است که به ماژول پخش گاز در خروجی اگزوز خودروهای مذکور مربوط می گردد و محتمل است با نشت داخلی خنک کننده در خودرو، منجر به احتراق و آتش سوزی موتور و در نهایت خودرو گردد.

این فراخوان که در وب سایت وزارت حمل و نقل کانادا نیز منتشر شده و به چشم می خورد، حالا به تمامی مشتریان و دارندگان خودروهای ذکرشده هشدار داده است که ممکن است سهل انگاری در رفع کردن این مشکل، موجب به خطر افتادن جان و مالشان شده و اتفاقات ناگواری را ایجاد کند.

منبع: خبر فوری
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 871

به "فراخوان 10 هزار خودروی بی ام و در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان 10 هزار خودروی بی ام و در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید