عطاری: اینوجوان رویدادی برای فراهم سازی زیرساخت آموزش قشر جوان است

به گزارش مجله هدیه، مسئول اجرایی اینو جوان 2021 بیان نمود: با برگزاری کارگاه های مختلف رویداد اینوجوان قصد داریم زیرساخت آموزش قشر جوان را فراهم کنیم که در نسل بعد و در آینده مدیران قابلی داشته باشیم.

عطاری: اینوجوان رویدادی برای فراهم سازی زیرساخت آموزش قشر جوان است

علیرضا عطاری مسئول اجرایی اینو جوان در نمایشگاه اینوتکس 2021 در مصاحبه با خبرنگار فناوری خبرنگاران درباره این رویداد بیان نمود: اینوجوان سال 2020 توسط شتاب دهنده بهران فر اجرا شد و رسالتش حمایت از دانش آموزان و جوانان است و بیشتر تمرکزش روی این قشر خاص است.

مسئول اجرایی اینوجوان گفت: سال جاری در نمایشگاه اینوتکس 2021 نیز سعی کردیم رویدادی به اسم ایده آموز برگزار کنیم که از سال 92 این رویداد برگزار گردید و در سال 94 به نتیجه رسید. این طرح در دبیرستان های البرز، علامه حلی، امام جعفر صادق، پارک های علم و فناوری دانشگاه تهران، علم و صنعت و پردیس برگزار گردیده است.

وی در پاسخ به این سوال که در نمایشگاه اینوتکس چه فعالیتی داشته اید، ادامه داد: اینو جوان هر روز یک رویداد ایده آموز برگزار کرد که دانش آموزان با 20 نفر از شرکت کنندگان بودند. کارگاه آموزشی و بازی های مختلفی بود که پس از خاتمه بازی در فاصله ای که نتایج آنالیز بشوند، حدود 30 تا 40 دقیقه ما سعی کردیم کارگا های مختلف برگزار کنیم؛ مثل کارگاه حله مسئله، خلاقیت، ایده پردازی، هدف گذاری، کارافرینی، که در این کارگاه ها نوجوان ها را آموزش بدهیم و زیرساخت آموزش قشر جوان را فراهم کنیم که در نسل بعد و در آینده مدیران قابلی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1701

به "عطاری: اینوجوان رویدادی برای فراهم سازی زیرساخت آموزش قشر جوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطاری: اینوجوان رویدادی برای فراهم سازی زیرساخت آموزش قشر جوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید