صدها فروشگاه اپل با طلسم های هری پاتر همراه می شوند ، آموزش کدنویسی با برنامه ای ویژه

به گزارش مجله هدیه، به زودی صدها فروشگاه اپل اقدام به فروش برنامه ای خواهند کرد که به رمزگشایی طلسم های هری پاتر می پردازد. این اقدام سراسری علاقه مندان به هری پاتر را که اهل کدنویسی هستند به وجد آورده است.

صدها فروشگاه اپل با طلسم های هری پاتر همراه می شوند ، آموزش کدنویسی با برنامه ای ویژه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا تا کنون نام هری پاتر را شنیده اید. شخصیتی تخیلی که زاده مجموعه داستان های هری پاتر به قلم جی کی رولینگ است. هری پاتر در سراسر دنیا طرفدارانی متعدد دارد و حتی فیلمها، بازی ها و انواع محصولات مرتبط با این شحصیت نیز ساخته شده است.

اکنون پلتفرم برنامه نویسی Kano میخواهد سیستم رمزگشایی خود را با موضوع هری پاتر در صدها فروشگاه اپل منتشر کند. بر اساس پیشبینی ها بین دسامبر تا ژانویه امسال کاربران می توانند در فروشگاهها از این پلتفرم استفاده نمایند.

این سیستم برنامه نویسی و محاسباتی بریتانیایی با همکاری اپل برای فروش رمز گشایی هری پاتر خود در بیش از 300 فروشگاه اپل در ایالات متحده، انگلستان، استرالیا و نیوزیلند برنامه ریزی نموده است.

درواقع این سیستم شامل یک دستگاه فیزیکی است که با برنامه Kano کار می نماید. این برنامه اجازه می دهد تا بچه ها برای ساخت کدهای تازه آماده شوند. سپس این کدها به طلسم های جادویی هری پاتر ترجمه می گردد و آنها می توانند به وسیله چالش های گام به گامدر مسیر برنامه پیش بروند.

الک کلاین، مدیر عامل و بنیانگذار این برنامه می گوید مشارکت اپل با این برنامه خارق العاده است.او تاکید می نماید: ما بعضی از افراد و مدیران ارشد اپل را در بخش های مختلف این شرکت می شناختیم و این فرصتی عالی بود تا برنامه خود را یاری آنان پیش ببریم، به خصوص به این خاطر که آن را برای کار با iOS طراحی نموده بودیم.

کلاین می گوید که ارتباط بین دنیا هری پاتر و برنامه نویسی را دوست دارد زیرا احساس می نماید که طلسم ها و اسرار هی پاتر بی شباهت به رمز گشایی های کدنویسی نیست.

این سرویس تازه در آمریکا و بریتانیا حدود 100 دلار هزینه خواهد داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2226

به "صدها فروشگاه اپل با طلسم های هری پاتر همراه می شوند ، آموزش کدنویسی با برنامه ای ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدها فروشگاه اپل با طلسم های هری پاتر همراه می شوند ، آموزش کدنویسی با برنامه ای ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید