شیائومی گوشی نو Civi 1S را روانه بازار کرد

به گزارش مجله هدیه، شرکت شیائومی گوشی شیائومی Civi 1S که دومین گوشی از سری Civi است را 21 آوریل (یکم اردی بهشت) روانه بازار کرد.

شیائومی گوشی نو Civi 1S را روانه بازار کرد

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی تأیید کرد که گوشی شیائومی Civi 1S دارای تراشه +Snapdragon 778G محصول شرکت معتبر کوالکام است. شیائومی Civi 1S در 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به عنوان دومین گوشی هوشمند از سری Civi عرضه شد.

چنان که به یاد دارید گوشی Xiaomi Civi اولین مدل از سری Civi است و در سپتامبر سال 2021 (شهریور 1400) در بازار چین رونمایی شد. به گفته شرکت شیائومی، سری Civi جانشین سری CC شده است.

پردازنده Snapdragon 778G+ 5G در این گوشی تازه استفاده شده است. این پردازنده باعث ایجاد عملکرد سطح بالا می گردد و امکان استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته و اتصال 5G را فراهم می نماید. به گفته شرکت کوالکام، این پردازنده برای ارتباطات برتر، بازی روان تر، صدای باکیفیت تر و چندین برنامه دیگر طراحی شده است. این چیپست پیشرفته نسبت به نسل قبلی خود، یعنی پردازنده Qualcomm Kryo 670 و پردازنده گرافیکی Qualcomm Adreno 642L، زمان پردازش کمتری دارد. تراشه تقویت شده 6tg-gen تعاملات بی درنگ و بدون وقفه را فراهم می نماید در حالی که انرژی را کاهش نمی دهد یا عملکرد دستگاه را ضعیف نمی نماید. فناوری +Qualcomm Quick Charge 4 نیز سرعت بالایی برای دستگاه فراهم می نماید.

تراشه +Snapdragon 778G ویژگی های بهبود یافته زیادی نسبت به مدل قبلی خود دارد. شرکت شیائومی بعلاوه گفته که گوشی Civi 1S روان تر و بادوام تر است و عمر باتری طولانی تری خواهد داشت. تعیینات دیگر Xiaomi Civi هنوز تعیین نیست و بعلاوه تعیین نیست که این گوشی چه زمانی خارج از چین عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2115

به "شیائومی گوشی نو Civi 1S را روانه بازار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی نو Civi 1S را روانه بازار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید