شمار فوتی ها بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید

به گزارش مجله هدیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شمار فوتی ها بر اثر بیماری کروناویروس در استان چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید.

شمار فوتی ها بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آمار تازه بیماری کرونا در دوازدهمین روز از آذر 1400 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 446 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 43 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 31 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 12 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی ادامه داد: هم اکنون 126بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 86 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او یادآور شد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید.

بیشتر بخوانید

شیرانی گفت: هم اکنون 15 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

به گفته او؛ در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های اردل، بن، بروجن، شهرکرد، فارسان و لردگان، سامان، خانمیرزا کیار زرد و شهرستان کوهرنگ در شرایط آبی هستند.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1964

به "شمار فوتی ها بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار فوتی ها بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 738 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید