راه اندازی خط مسافرت دریایی بین ایران و پاکستان از ماه میلادی آینده

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: وزیر بنادر و کشتیرانی پاکستان گفت از ماه میلادی آینده خط مسافرت دریایی بین ایران و پاکستان راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی خط مسافرت دریایی بین ایران و پاکستان از ماه میلادی آینده

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه های سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نیشن، وزیر بنادر و کشتیرانی پاکستان گفت، دولت جدید پاکستان ابتکارات فراوانی را برای توسعه کشتیرانی و بنادر پاکستان انجام داده است.

وی اضافه نمود: جامعه هزاره های پاکستان قبلا با مسائل فراوانی روبرو بود. زمانی که زائران پاکستانی قصد سفر به ایران به وسیله بلوچستان را داشتند مورد حمله قرار می گرفتند.بسیاری از آنها کشته می شدند.

به گفته وی به دستور نواز شریف، وزارت بنادر و کشتیرانی ترتیبات سفر زائران به ایران به وسیله دریا را فراهم نموده است. این راستا از یک ماه آینده آغاز به انتقال زوار خواهد نمود.

وزیر بنادر و کشتیرانی پاکستان اضافه نمود: ما تمام کارها را در داخل پاکستان انجام داده ایم و با مسئولان ایرانی و شرکت های کشتیرانی صحبت نموده ایم...ارائه خدمات حمل و نقل دریایی از کراچی صورت خواهد گرفت و زائران از آنجا به بندر چابهار ایران منتقل خواهند شد.

وی در ادامه اضافه نمود: هدف اصلی از این اقدام حفاظت از جان شهروندان پاکستانی و به خصوص جامعه شیعیان برای سفر به ایران است. هر مسافری اجازه حمل 100 کیلو بار را خواهد داشت...از سال آینده، ما همچنین سفر دریایی به عربستان برای مناسک حج را راه اندازی خواهیم کرد. افراد با درآمد پایین از ایجاد امکان سفر از این طریق به عربستان منتفع خواهند شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 732

به "راه اندازی خط مسافرت دریایی بین ایران و پاکستان از ماه میلادی آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط مسافرت دریایی بین ایران و پاکستان از ماه میلادی آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید