دعوت از دانش بنیان ها برای برطرف نیازمندی های صنعت دریایی

به گزارش مجله هدیه، رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور برطرف نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می گردد.

دعوت از دانش بنیان ها برای برطرف نیازمندی های صنعت دریایی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، یکی از شتابدهنده های حوزه صنعت دریایی به منظور برطرف نیازهای فناورانه و صنعتی کشور در این حوزه، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان ها و نهادهای متقاضی فناوری با شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی فناور رویداد ملی تقاضا محور صنایع دریایی را در 3 محور فناوری اطلاعات و ارتباطات دریایی، پیشرانش دریایی و مدیریت و اقتصاد دریایی برگزار می نماید.

بومی سازی فناوری های حساس سخت افزاری، ارتباطات بین کشتی ها و بنادر، افزایش امنیت مخابرات دریایی، ساخت قطعات موتورهای دریایی، افزایش دریامانی شناورها، تامین سرمایه پروژه های دریایی، توسعه مناطق ساحلی و بندری، زنجیره حمل و نقل کالا و روش های نوین کاهش مصرف سوخت و گردشگری مناطق ساحلی بعضی از موضوعات مد نظر در این محورها است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، علاقه مندان و فعالان این حوزه تا 31 مرداد ماه برای ارسال ایده های خود مهلت دارند.

این رویداد 22 و 23 شهریور ماه امسال در سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت ارائه معکوس و بیان ایده های فناورانه برگزار می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1209

به "دعوت از دانش بنیان ها برای برطرف نیازمندی های صنعت دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از دانش بنیان ها برای برطرف نیازمندی های صنعت دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید