دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا ، شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکاند

به گزارش مجله هدیه، برای سومین دفعه وکلای مجلس به درخواست مردم برای شفایت آرا روی خوش نشان ندادند.

دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا ، شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکاند

برای بار سوم طرح شفافیت آرا از مجلس کارت قرمز گرفت این در حالی است که این خواسته قشرعظیمی از مردم از منتخبان خود است.

به همین منظور با موافقان این طرح گفت و گویی محبت آمیز داشتیم.

حجت السلام نصراله پژمان فر کننده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار از ، موافق طرح شفافیت آرا کنندگان مجلس گفت: موضوع شفافیت آرا کنندگان مجلس از مسائلی است که متاسفانه جهت درستی را در پیش نگرفته است.

او شرح داد: کسی که به عنوان وکیل و کننده مردم انتخاب می شود باید بتواند ارتباط درست و بدون حاشیه با مردم داشته باشد و پیگیر نظرات و خواسته های آنها باشد.

کننده مردم مشهد و کلات مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه خودت را کننده مردم بدانی کافی است تا به این طرح موافقت کنی مردم باید بدانند در خانه ملت چخبر است.

حجت السلام نصراله پژمان فر اضافه کرد: در زمان رقابت های مجلس حرف ها و مبانی زیادی در حوزه های مختلف مطرح می شود براساس همین نظرات اشخاص انتخاب و به مجلس راه پیدا میکنند حال همین افراد با شفافیت آرا و انتخاب های خود به مردم مخالف اند در حالی که حق مسلم آنها پیگیری خواسته های خود هستند.

او شرح داد: در حالی که بعضی از دوستان این را حق مردم می دانند ولی ضرورت نمیدانند واین طرح را باعث فشار مضاعف روی کنندگان تلقی می کنند.

کننده مردم مشهد و کلات مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه در بعضی از کنندگان حرف و عمل یکی نیست نمونه شاخص آن امضای اولیه طرح شفافیت است که 185 نفر آن را امضاء کردند ولی در زمان رای گیری با ریزشی چشمگیر این تعداد به 70 نفررسید .

حجت السلام نصراله پژمان فر اضافه کرد: به خاطر اینکه این طرح برای ما طرحی مفید و کارآمد محسوب می شود 70 نفراز کنندگان به صورت داوطلبانه کارهای خود را به صورت شفاف در سایت قرار خواهیم داد.

در ادامه امیر حسین قاضی زاده کننده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فایده غیر شفاف بودن آرا دو رو بازی کردن در عرصه سیاسی می شود و این طرح این ماجرا را خنثی می کند و ریشه نفاق را می خشکاند.

او شرح داد: کنندگان وقتی قولی می دهند باید عمل کنند و پس منافاتی با شفافیت آرا نخواهد داشت.

کننده مردم مشهد و کلات در مجلس کنندگان گفت: برای رسیدن به این هدف باید مردم همدلانه همکاری و احزاب سیاسی پیگیری داشته باشند.

/م. ی

گزارشگر ملیحه یوسفی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 468

به "دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا ، شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا ، شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید