خبرنگاران 26 طرح عمرانی دهه فجر در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله هدیه، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار سرپل ذهاب گفت: 26 طرح عمرانی و تسهیلاتی در ایام دهه مبارک فجر با 415 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران 26 طرح عمرانی دهه فجر در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نورالدین فرزادی پور روز سه شنبه با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: از مجموع این طرح ها 15 طرح عمرانی با 213 میلیارد ریال در بخش های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی و برق رسانی روستایی است.

وی گفت: همچنین 11 طرح آن نیز تسهیلاتی شامل طرح های ذرت خشک کنی، بومگردی، خدمات رفاهی و رستورانی، فراوری آب معدنی، پوشاک و سبدسازی با 202 میلیارد ریال است که 68 نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: انسان های بزرگی از تمام هستی خود برای پیروزی انقلاب و تحول و پیشرفت و دستیابی به اهداف انقلاب مایه گذاشتند و اکنون انقلاب یک حاکمیت نوظهور و به عنوان الگویی در جهان معرفی شده است.

فرزادی پور ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم که امانت سنگین شهدا و ایثارگران را برای دفاع از انقلاب اسلامی به آیندگان تحویل دهیم.

او ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به سختی ها و آسیب های دشمنان در این مدت بالاتر بوده و همین امر باعث بالا رفتن تاب آوری ما در برابر دسیسه های دشمنان شده است.

وی گفت: اولین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم همین دموکراسی و انتخاب آزادانه سرنوشت کشور توسط خود مردم است زیرا امروز هجمه تبلیغاتی دشمنان برای سیاه نمایی علیه کارآمدی نظام وانقلاب بسیار زیاد است از این رو دهه فجر بهترین فرصت برای آنالیز کارآمدی و خدمات انقلاب و بیان دستاوردها به مردم و تجدید قوا است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب تاکید نمود: انقلاب دستاوردها و خدمات ارزشمندی انجام داده از این رو این دستاوردها باید در دهه فجر برای مقابله با سیاه نمایی دشمنان بیان گردد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1560

به "خبرنگاران 26 طرح عمرانی دهه فجر در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 طرح عمرانی دهه فجر در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید