شروع واکسیناسیون کرونا در مسکو

به گزارش مجله هدیه، تولیدکنندگان واکسن اسپوتنیک V پیش بینی نموده اند که تا خاتمه امسال دو میلیون دوز از این واکسن ساخته گردد.

شروع واکسیناسیون کرونا در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه برنامه واکسیناسیون در برابر کووید-19 را در مسکو شروع کرد.

به گزارش ایسنا، روسیه برنامه واکسیناسیون در برابر بیماری کووید-19 را شروع کرد که بر اساس آن مراکز درمانی در مسکو، افرادی را که بیشتر در معرض خطر این ویروس قرار دارند واکسینه می نمایند.

در این برنامه واکسیناسیون، واکسن اسپوتنیک V که در ماه اوت به ثبت رسید مورد استفاده قرار می گیرد.

فراورینمایندگان این واکسن اظهار داشته اند که واکسن اسپوتنیک، 95 درصد اثربخشی دارد و با عوارض جانبی مهمی همراه نسیت اما هنوز آزمایشات انبوه روی آن در حال اجرا است.

هزاران نفر برای دریافت اولین دوز از این واکسن ثبت نام نموده اند اما هنوز تعیین نیست این کشور چه تعداد از این واکسن را می تواند فراوری کند.

فراورینمایندگان واکسن اسپوتنیک V پیش بینی نموده اند که تا سرانجام امسال دو میلیون دوز از این واکسن ساخته گردد.

شهردار مسکو که پیشتر از اجرایی شدن برنامه واکسیناسیون خبر داده بود، گفته است که افراد شاغل در مدارس و مراکز خدمات سلامت و اجتماعی می توانند این واکسن را تزریق نمایند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته وی با در دسترس قرار دریافت میزان بیشتری از واکسن گروهای دیگر نیز در فهرست دریافت نمایندگان قرار خواهند گرفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1442

به "شروع واکسیناسیون کرونا در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون کرونا در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید