خبرنگاران خسارت 300 میلیارد ریالی برف و کولاک در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش مجله هدیه، گرگان - خبرنگاران - برآورد خسارت 300 میلیاردی برف و کولاک و اعلام ویژه برنامه های نکوداشت 100 سالگی تاسیس آموزش و پرورش گرگان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

خبرنگاران خسارت 300 میلیارد ریالی برف و کولاک در گلستان و چند خبر کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: براساس برآوردهای اولیه، برف، کولاک و طوفان شامگاه گذشته بیش از 300 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.

سیدرضا قادری گفت: از مجموع این خسارت 150 میلیارد ریال به بخش های کشاورزی، دامداری و گلخانه ای، 130 میلیارد ریال به خانه ها و 20 میلیارد ریال به شبکه برق وارد شد.

وی بیان داشت: طوفان امروز به 650 خانه آسیب وارد کرد که بیشتر از ناحیه سقف و دیوارها بود اما 6 خانه به دلیل خسارت زیاد نیازمند نوسازی است.

**

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت که ویژه برنامه های نکوداشت 100 سالگی تاسیس این نهاد در این شهرستان در دهه نخست بهمن امسال برگزار خواهد شد.

بهجت تربتی نژاد گفت: اداره معارف که بعدها به آموزش و پرورش تغییر نام یافت از اسفندماه سال 1299 تا به امروز 55 رییس به خود دیده که 36 نفر از آن ها قبل از انقلاب اسلامی و 19 نفر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت داشتند.

وی اضافه کرد: رونمایی و نصب لوح یادمان مدیران سابق آموزش و پرورش گرگان، نامگذاری ساختمان فعلی اداره به نام شهید مرتضی مطهری، نصب سردیس های شهید محمدعلی رجایی و مرحوم غلامحسین شکوهی پدر تعلیم و تربیت ایران، بهره برداری از مستند تاریخ آموزش و پرورش گرگان، رونمایی از تمبر یادبود 100 سالگی آموزش و پرورش گرگان از جمله برنامه های نکوداشت 100 سالگی آموزش و پرورش گرگان است.

**

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که با تصویب کارگروه تنظیم بازار 700 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان توزیع خواهد شد.

حسین طلوعیان هدف اصلی این اقدام را تنظیم بازار میوه شب عید و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت میوه در ایام انتهای سال در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اعلام کرد.

**

فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیروهای امداد و نجات این جمعیت در 24 ساعت گذشته به 447 نفر حادثه دیده برف و کولاک امدادرسانی کردند.

**

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت که از ابتدای امسال تا انتها آذر ماه هزار و 85 پرونده تخلفاتی در حوزه بهداشتی، دارویی، درمانی و دامپزشکی در این استان تشکیل شد.

حسین نجف زاده گفت: بیشترین موارد تخلفات این بخش مربوط به اخذ دریافت وجه اضافی ویزیت، دریافت زیر میزی، گرانفروشی دارو، دریافت اضافی دستمزد عمل جراحی و رعایت نکردن دستورالمل های بهداشتی بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1497

به "خبرنگاران خسارت 300 میلیارد ریالی برف و کولاک در گلستان و چند خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خسارت 300 میلیارد ریالی برف و کولاک در گلستان و چند خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید