خالق سری بازی های Nier: این مجموعه به سرانجام کارش رسیده است

به گزارش مجله هدیه، طبق گزارش سایت PCGamesN، به نظر می رسد که یوکو تارو، خالق سری بازی های نیر و درکنگارد، در قالب پیام تبریک کریسمس و با لحنی طنز پیام مهمی را به هواداران سری بازی نیر رسانده است. او در جریان ویدیو تبریک کریسمس اعلام کرد که مجموعه بازی نیر به اتمام رسیده است مگر آنکه پول زیادی را برای توسعه دنباله آن دریافت کند!

خالق سری بازی های Nier: این مجموعه به سرانجام کارش رسیده است

در این ویدیو یوسوکه سایتو، تهیه نماینده بازی نیر، هم در کنار تارو دیده می گردد. هرچند با توجه به لحن شوخی آمیز تارو، به نظر می رسد که سایتو اظهارات او را کمی نادیده می گیرد. در جریان این ویدیو، یوسوکه سایتو از کارگردان بازی نیر می پرسد که میخواهد با آینده این سری بازی محبوب چه کار کند. در پاسخ به این پرسش، تارو جواب می دهد: هیچ! او از این فرصت استفاده می نماید تا بگوید که این سری بازی به اتمام رسیده است. با این حال، از آنجایی که سایتو واکنش خاصی نشان نمی دهد، می تواند نشان دهد که این صرفاً یک دروغ بوده است. سپس یوکو تارو دوباره با شوخی می گوید که اگر قرار است پول انبوهی به خاطر ساخت دنباله این اثر به او داده گردد، در گفته خود تجدیدنظر می نماید.

این اولین باری نیست که یوکو تارو و سایر اعضای تیمش با استفاده از طنز با هواداران ارتباط برقرار می نمایند. در واقع، این کار همیشگی آن ها است و اگر تعدادی از مصاحبه های تارو را در گذشته دیده باشید، این را متوجه شده اید که او همواره این لحن شوخی و گاه حتی با صراحت خود را دارد. البته، برای پی بردن به شوخی ها و رفتار عجیب یوکو تارو احتیاج نیست حتی به صحبت های او گوش دهید، حتی ظاهر متفاوتش با آن ماسک همیشگی خود گویای ماجرا است.

بنابراین تعیین نیست که آیا این واقعاً انتها مجموعه نیر است یا خیر اما به نظر می رسد که حداقل در حال حاضر تیم آن ها روی چیزی مرتبط با نیر کار نمی نماید. مگر اینکه خلاف آن ثابت گردد.

در نهایت اشکالی ندارد که این سری در جایی که اکنون واقع شده است، متوقف گردد، به خصوص با توجه به اینکه هنوز تأثیرگذاری آن زیاد است. لازم نیست همه چیز برای همواره ادامه داده گردد و این دو بازی همچنان قلب و تخیل مخاطبان خود را تسخیر نموده است.

پس از اینکه نیر اتوماتا در سال 2017 عرضه گردد و به پیروزیت فراوانی دست پیدا کرد، سال 2021 شاهد عرضه بازسازی قسمت اول این سری یعنی نیر رپلیکنت بودیم که آن اثر هم توانست بسیار پیروز ظاهر گردد و بعضی از ضعف های نسخه اصلی نیر رپلیکنت را هم رفع کند. اکنون هواداران می توانند هر دو بازی نیر را روی پلتفرم های امروزی به برترین شکل تجربه نمایند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2012

به "خالق سری بازی های Nier: این مجموعه به سرانجام کارش رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سری بازی های Nier: این مجموعه به سرانجام کارش رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید