حذف بروکراسی اداری از پیش پای سرمایه گذاران گردشگری فارس

به گزارش مجله هدیه، رویکرد اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس به عنوان نماینده حاکمیتی و دستگاه متولی این سه بخش تخصصی این است که نقش تسهیلگری داشته و کار را به دست مردم بسپارد ؛یعنی ما سیاست گزاری کنیم و عملیات به دست مردم و بخش خصوصی اتفاق بیفتد.

حذف بروکراسی اداری از پیش پای سرمایه گذاران گردشگری فارس

خبرنگاران :محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بازدید از غرفه روزنامه توریسم در نمایشگاه بین المللی پارس با اشاره به رشد 300درصدی مشارکت کنندگان نمایشگاه گفت :طبق شواهد و قراین نمایشگاه امسال نسبت به سال های قبل چه از لحاظ کیفی و چه کمی رشد سه برابری داشته است .

ثابت اقلیدی اضافه نمود :حضور بازیگران و ذی نفعان صنعت گردشگری در این نمایشگاه اعم از تجهیزات و تاسیسات گردشگری ,دفاتر خدمات سفر, ایرلاین ها.شرکت های تسهیل گر توریسم سلامت . جامعه آموزش. هتل داران تورگردان مدیریت شهری . خدمات ریلی و هوایی و هنرمندان صنایع دستی 31استان کشور برآیند یک وحدت و همدلی بین دستگاه متولی و فعالان بخش خصوصی بود.

وی اضافه نمود : رویکرد اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس به عنوان کننده حاکمیتی و دستگاه متولی این سه بخش تخصصی این است که نقش تسهیلگری داشته و کار را به دست مردم بسپارد ؛یعنی ما سیاست گزاری کنیم و عملیات به دست مردم و بخش خصوصی اتفاق بیفتد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس با ابراز خرسندی از رویداد نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در ابتدای فعالیت وی گفت : با تمام دوستداران بخش خصوص ارتباط تنگاتنگ داریم و هدف همه ما این است که همان طور که فارس در برخورداری از ظرفیت های گردشگری در قله گردشگری است بتواند از مزایای توسعه صنعت گردشگری اعم از مالی ،فرهنگی، امنیتی و اجتماعی نیز بهره مند و ظرفیت ها بالقوه بزرگ استان بالفعل گردد.

وی به ایجاد میز خدمت در پاویون اداره کل در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در ایام نمایشگاه همکاران ما به مسائل مراجعین رسیدگی کرده وبه مردم نوید می دهیم که من و همکارانم همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بروکراسی های اداری از پیش پای فعالان حوزه های تحت مدیریت این اداره کل برداشته شده و با در اولویت قرار دادن پروژه های گردشگری به مسائل سرمایه گذاران و فعالان این حوزه رسیدگی کنیم.

ثابت اقلیدی اضافه نمود: نمایشگاه فضایی برای ارایه ظرفیت های گردشگری است وتمامی صنایع از ظرفیت نمایشگاه برای معرفی خود استفاده می کنند . طبق آمارها و نظرسنجی نمایشگاه امسال مورد قبول واقع شده است و هفته آینده در نشست خبری با در نظر گرفتن مولفه های مختلف از برترین های این نمایشگاه بین المللی ازلحاظ تولید محتوا ،خلاقیت و غرفه آرایی در مراسمی رسمی تجلیل می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس در پایان گفت : این نمایشگاه مقدمه ای برای حضور چشمگیر و شایسته فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به عنوان مهم ترین رویداد گردشگری کشور خواهد بود تا ظرفیت های استان را به منصه ظهور رسانده و در آستانه رویداد بزرگ نوروز بتوانیم با جذب گردشگران از سراسر کشور از مزیت های مالی این صنعت به نفع گردشگری استان بهره مند شویم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2351

به "حذف بروکراسی اداری از پیش پای سرمایه گذاران گردشگری فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بروکراسی اداری از پیش پای سرمایه گذاران گردشگری فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید