تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز افزایش یافت

به گزارش مجله هدیه، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز از افزایش قابل توجه تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در این دانشگاه اطلاع داد.

تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز افزایش یافت

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از افزایش قابل توجه تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در این دانشگاه اطلاع داد.

احمدی عنوان نمود: تعداد دانشجویان دانشگاه تبریز که در نیم سال اول سال تحصیلی 99-1398 مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان شده اند، مجموعاً به 58 نفر رسیده است.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز توضیح داد: تعداد دانشجویان مشمول این جوایز در نیم سال اول سال های تحصیلی 98-1397 و 97-1396 به ترتیب 48 و 19 نفر بوده است، تعداد دانشجویان برگزیده در نیم سال اول سال تحصیلی جاری، نسبت به مدت مشابه دو سال تحصیلی گذشته روندی صعودی داشته و به ترتیب 10 و 39 نفر افزایش داشته است.

وی اضافه نمود بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از دانشجویان نخبه و راهنمایی این استعداد های برتر به سمت اولویت های راهبردی کشور، تسهیلات و جوایز متنوعی را طراحی و ارائه می نماید که از آن جمله می توان به اعتبار آموزش کمک، اعتبار همکاری علمی - اجرایی، اعتبار فن کمک، اعتبار شرکت در مجامع علمی خارج از کشور، اعتبار اعزام برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور، راتبه دانشجویی، تسهیلات نظام وظیفه، بیمه تکمیلی درمان، هدیه ازدواج، ودیعه اجاره مسکن و ... اشاره نمود.

احمدی در سرانجام اعلام کرد: از مساعدت و همراهی واحد های مختلف آموزشی و پژوهشی دانشگاه و همچنین کوشش های دلسوزانه اساتید مشاور استعداد های درخشان در دانشکده ها، که با افزایش انگیزه و اعتماد به نفس دانشجویان جهت شرکت در فراخوان بهره مندی از این جوایز و همچنین اطلاع رسانی و ارائه مشاوره در مقاطع مختلف، زمینه این افزایش قابل توجه در تعداد نفرات برگزیده دانشگاه تبریز را فراهم آوردند، قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 783

به "تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید