تجربه ای نو از زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی

به گزارش مجله هدیه، یکی از سیاست های جدیدی که مسئولان گردشگری سراسر دنیا اتخاذ نموده، اجاره دادن مکان های تاریخی و گردشگری به رستوران ها، هتل ها و مراکز خدماتی این چنینی می باشد، رستوران هایی که با سرو غذاهای محلی این فرصت را به مراجعان و میهمانان خود می دهند که از طعم به یاد ماندنی غذاهای آن کشور بهره مند شوند و هم از فضای تاریخی و چشم نواز حاکم بر محل رستوران بهره بصری ببرند و به نحوی صفحات کتاب تاریخ آن منطقه را مورد تورق قرار دهند و با گذشته آن بهتر و بیشتر آشنا شوند. در کشور ما نیز از این دست رستوران ها، هتل ها و گالری ها به چشم می خورند. مکان های خیره کننده ای که هواداران بسیاری نیز دارند و علاقمندان خاص خود را در دل جامعه پیدا نموده اما ما در نوشتار برترین رستوران ها در میان برج های تاریخی قصد داریم بعضی از برترین رستوران ها در میان برج های تاریخی را به شما همراهان خبرنگاران معرفی کنیم تا اگر روزی قصد کردید که با یک تیر دو نشان بزنید و هم چون پادشاهان و ملکه های بزرگ دنیا در زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی غذا میل کنید، آن ها را هر چه بهتر بشناسید و با دید باز دست به انتخاب بزنید.

تجربه ای نو از زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی

رستوران مجلل در کشور دانمارک و قلعه بزرگ و تاریخی Horve

یکی از اولین کشورهایی که در این مسیر پر هیجان گام نهاده و گردشگران و میهمانان خود را شگفت زده کرد، کشور دانمارک است. این کشور با داشتن بناهای تاریخی بسیار، این قابلیت را داشت که چندین و چند رستوران در دل قلعه ها و قصرهای تاریخی برگزار کند. پس زمان را از دست نداد و با تبدیل قلعه بزرگ Horve به یکی از رستوران های شاخص منطقه و دنیا اقدام به سرو غذاهای نوردیک که وام گرفته از منطقه ها شمال اروپا است، نمود و با استقبال مراجعان خود رو به رو شد. زیبایی های بی مثال قلعه در کنار غذاهایی که از محصولات ارگانیک برداشت شده از باغ ها و زمین های کشاورزی متعلق به قلعه طبخ می شوند تمام کسانی را که به تاریخ علاقمند هستند و تا حدودی شکمو به حساب می آیند را سر ذوق می آورند. بر طبق گفته مسئولان این رستوران در بین بهترین رستوران ها در میان برج های تاریخی دیده شده که بعضی مراجعان هر سه وعده غذایی در یک روز را در دل این رستوران در بین زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی سپری کرده اند. آنان ضمن بازدید از قسمت های مختلف قلعه، از غذاهای بی نظیر رستوران مربوط به این قلعه نیز بهره مند شده اند.

کشور پرتغال و شهرک تاریخی با قلعه ای سر به فلک کشیده به نام Obidos

کشور پرتغال، پادشاهان گوناگونی را به چشم خود دیده و جای جای این کشور، نشانه هایی از این حاکمیت ها را به یادگار نگه داشته اند. یکی از این یادگاری ها که امروزه به یکی از بهترین رستوران ها در میان برج های تاریخی نیز بدل شده، شهرک و قلعه تاریخی Obidos می باشد. این قلعه که در سال 1282 میلادی از طرف پادشاه وقت کشور پرتغال، یعنی شاه دینیس به معشوقه و ملکه اش هدیه داده شده است، یکی از مهمترین بناهای تاریخی کشور پرتغال نیز به شمار می آید. بنایی که امروزه تغییر کاربری داده و به یک رستوران زیبا و مجلل تبدیل گشته است، رستورانی با غذاهای خوش طعم و البته نمایی بی نظیر و خیره نماینده که هر تماشاگری را مبهوت خود می نماید. زیبایی های این بنا و محوطه اطراف آن به قدری خارق العاده است که بیشتر زوج های جوان برای گذراندن ایام ماه عسل بدان جا سفر می نمایند. مدیریت رستوران زمانی که این استقبال را نظاره کرد و از علاقه مردم به این قلعه اطلاع یافت، تصمیم گرفت که در میان اتاق های موجود در قلعه سوئیت هایی را تجهیز کند که این لذت را محقق سازد و بر شمار علاقمندان به رستوران Obidos بیافزاید. اگر روزی گذرتان به کشور پرتغال افتاد، این قلعه تاریخی را از دست ندهید. اگر برایتان مقدور است شبی را در آن به صبح برسانید و از غذاهای متنوع طبخ شده در رستوران لذت ببرید.

فرانسه، کشور مکان های تاریخی و این بار قلعه تاریخی Carcassonne

زمانی که صحبت از بناهای تاریخی به میان می آید بدون تردید و اغراق نشانه هایی از کشور فرانسه نیز دیده می شود. کشوری که به واسطه داشتن آثار تاریخی و هنری متنوع سالانه گردشگران زیادی را پذیرایی می نماید. یکی از این بناهای تاریخی که با تغییر کاربری به رستوران تبدیل شده، قلعه ای بلند و پایدار به نام Carcassonne می باشد که در حوالی یکی از شهرهای قدیمی فرانسه قرار گرفته است. در اولین نگاه به این برج ناخودآگاه فکر شما به سمت کارتون زیبای خفته کشیده می شود. چرا که این قلعه نیز همچون همان بنا دارای برج و بارو و خاک ریز است و از معماری حیرت آوری نیز بهره برده، معماری با شکوهی که همگان را به تحسین وادار کرده است. کمی که به سمت طبقات فوقانی این قلعه هزار دالان بروید، با رستوران بزرگی روبه رو می شوید که با بشقاب های مجلل و مملو از ترافل و جگر از شما استقبال می نمایند. شما می توانید یک میز رزرو کنید و از میان منوی رستوران، یکی از شاهانه ترین غذاهای طبخ شده به وسیله جرومه رایان را سفارش دهید. نگران قیمت های بالای غذاهای داخل منو هم نباشید. این اطمینان را به شما می دهیم که طعم بی نظیر غذاهای این رستوران را در هیچ یک از رستوران های دنیا تجربه نخواهید کرد. طعمی به یادماندنی از یک غذای به یادماندنی در رستوران با شکوه Carcassonne همان چیزی است که می تواند خاطرات سفر فرانسه را بی مثال تر از قبل کند.

صرف غذاهای خوش عطر و طعم ایتالیایی در قلعه Monte San Savino کشور ایتالیا

از جمله کشورهایی که در زمینه طبخ عنوان غذا، میان وعده، دسر و سالاد ید طولایی دارند می توان به کشور ایتالیا اشاره نمود. کشوری که با ارائه هزاران غذای مخصوص به خود در این زمینه صاحب سبک شده و جایگاه ویژه ای را نیز به خود اختصاص داده است. به گونه ای که مشهورترین رستوران ها و آشپزها متعلق به کشور ایتالیا می باشند. مسئولان گردشگری این کشور سعی کرده که از داشته های خود نهایت استفاده را ببرند. به همین علت تصمیم به برپایی یک رستوران ایتالیایی تمام عیار در در قلعه Monte San Savino کرده اند. قلعه ای که در میانه یک شهرک زیبا به همین نام بنا شده، متعلق به قرن 13 میلادی می باشد و با ارائه غذاهای اورگانیک توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. گفتنی است که اگر یکی از وعده های غذایی را در این رستوران سرو نمایید این امکان را دارید که در بخش هتل مانند شهرک نیز اقامتی کوتاه مدت داشته باشید تا بتوانید همه زوایای تاریخی و معماری این قلعه زیبا را مورد آنالیز قرار دهید.

چشیدن طعم شیرین عسل طبیعی در قلعه تاریخی Ruthin در ویلز کاستومس

اگر در پی رستورانی می باشید که علاوه بر واقع شدن در سالن های یک قلعه بزرگ تاریخی، حال و هوای زمان های گذشته را نیز به خوبی حفظ کرده باشد بدون لحظه ای درنگ باید رستوران Ruthin را انتخاب نمایید. این رستوران که در قلعه ای قدیمی به همین نام دایر شده، یکی از ده ها رستوران تمام سنتی دنیا به شمار می آید. سرآشپزان این رستوران که همگی از مختصصان حرفه خود می باشند زیر نظر دارن شنتون موریس به ارائه غذاهایی لذیذ می پردازند. در میان فهرست غذاهای این رستوران شما با نام غذاهایی چون سیر کبابی، قارچ وحشی و فوندانت سیب زمینی نیز رو به رو خواهید شد. اما نکته بسیار مهم درباره رستوران Ruthin این است که در این رستوران، در کنار هر غذایی که میهمانان سفارش می دهند شربتی از عسل طبیعی نیز سرو می شود. عسلی که شیرینی آن در دنیا زبانزد است و اشتها را برای سفارش غذاهای بیشتر افزایش می دهد. پس زمانی که به این رستوران قدم می گذارید هر رژیم غذایی را کنار بگذارید و از خوراکی های مطلوب این رستوران نهایت استفاده را ببرید. این پنج رستوران از جمله شاخص ترین رستوران های دایر در بناهای تاریخی و قلعه های قدیمی بودندT قلعه هایی که معماری خیره نماینده آن ها هوش را از سر می برند و غذاهای موجود در منویشان دهان را آب می اندازند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2236

به "تجربه ای نو از زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای نو از زیباترین رستوران ها در میان برج های تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید