برترین جاهای دیدنی تورنتو که نباید از دست دهید

به گزارش مجله هدیه، تورنتو مرکز استان اونتاریو و یکی از اصلی ترین مقصدهای گردشگری کانادا است که این محبوبیت را مدیون زیبایی جاهای دیدنی تورنتو است.

برترین جاهای دیدنی تورنتو که نباید از دست دهید

تورنتو بزرگترین و متنوع ترین شهر کانادا است که در آن جاذبه های گردشگری متنوعی از قبیل موزه ها، گالری ها و … نهاده شده است. اما مطمئنا در میان مکان های تماشای تورنتو، هیچ کدام به میزان برج CN مجذوب نماینده و معروف نیست.

اگر دوست دارید بدانید بهترین جاهای تماشای تورنتو کجاست، می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیست بهترین جاهای تماشای تورنتو

  • برج CN

بدون شک برج CN در صدر لیست بهترین جاهای تماشای تورنتو کانادا تعلق دارد. سفر به تورنتو و کانادا بدون بازدید از برج زیبای CN مانند این استکه به پاریس سفر کنید اما برج ایفل را نبینید. این برج نه تنها یکی از مکان های تماشای تورنتو است، بلکه به عنوان نماد کانادا نیز شناخته می گردد.

این برج 342 برای بیش از 3 دهه بلندترین ساختمان دنیا بوده است و هنوز نیز بلندترین برج آمریکای شمالی است. اگر در پی هیجان و بعلاوه نمایی شگفت انگیز از شهر تورنتو هستید، می توانید به بالای این برج رفته و چشم انداز ای خارق العاده از این شهر زیبا داشته باشید.

  • موزه سلطنتی اونتاریو

موزه سلطنتی اونتاریو یکی دیگر از جاهای تماشای تورنتو است که حتما باید به آن سر بزنید. این موزه از بهترین موزه های کانادا است و شهرتی دنیای دارد. موزه سلطنتی اونتاریو مجموعه بزرگی از آثار مرتبط با تاریخ طبیعی، هنر و فرهنگ دوره های زمانی مختلف را از سرتاسر دنیا گرد هم آورده است.

بعلاوه این موزه در سال 2007 مورد بازسازی نهاده شد و یک ساختمان شیشه ای مدرن و عجیب به آن اضافه شد. این بنای مدرن به قدری هنرمندانه طراحی شده که امروز خودش به صورت مستقل به یکی از مکان های تماشای تورنتو بدل شده است.

  • آکواریوم ریپلی

یکی از مواردی که به تازگی جای خود را در لیست جاهای تماشای تورنتو پیدا نموده، آکواریوم ریپلی تورنتو است. این آکواریوم در نزدیکی برج CN ساخته شده و بازدید از آن تجربه ای خارق العاده برای گردشگران و به خصوص بچه ها است.

در این مجموعه انواع مختلفی از گونه های جانوری و گیاهی ساکن در دریا گردهم آمده اند و یک زیست بوم دریایی مصنوعی را بازسازی می نمایند. این آکواریوم مانند یک تونل طراحی شده است و می توانید در حین راه رفتن در آن، کوسه ها و دیگر موجودات آبزی را تماشا کنید.

  • گالری هنر اونتاریو

گالری هنر اونتاریو که به تازگی نیز بازسازی شده، انتخابی فوق العاده برای علاقه مندان هنر به شمار می رود زیرا این مجموعه یکی از بزرگترین موزه های آمریکای شمالی است. در گالری هنر اونتاریو بیش از 95 هزار اثر هنری از سرتاسر دنیا وجود دارد و می تواند تجربه مجذوب نمایندهی را برای شما رقم بزند.

همانگونه که در این موزه ترکیبی از آثار هنری کلاسیک و مدرن را خواهید دید، بنای موزه نیز ترکیبی از سبک های معماری قدیمی و تازه است و جلوه ای زیبا به مرکز شهر تورنتو داده است.

  • آبشار نیاگارا

بدون شک آبشار نیاگارا مشهورترین آبشار و حتی جاذبه طبیعی دنیاست و بعید است کسی نام آن را نشنیده باشد. البته آبشار نیاگارا کمی با شهر تورنتو فاصله دارد و باید آن را به عنوان یکی از جاهای تماشای اطراف تورنتو در نظر گرفت. اما یک سفر کوتاه یک روزه به این آبشار و بازدید از عظمت آن، حتما به خستگی راه می ارزد.

پیشنهاد می کنیم حتما تورهای کشتی کروز آبشار نیاگارا را امتحان کنید تا بتوانید به نزدیکترین فاصله ممکن تا آبشار برسید. تاز در این نقطه است که متوجه حجم آب سرازیر شده از آبشار نیاگارا و قدرت آن خواهید شد.

آبشار نیاگارا مشهورترین آبشار و حتی جاذبه طبیعی دنیاست و بعید است کسی نام آن را نشنیده باشد

  • منطقه تفریحی

در پی مکانی پر از انرژی و زندگی در میان جاهای تماشای تورنتو هستید؟ پس باید حتما سری به منطقه تفریحی تورنتو بزنید. این منطقه با الهام از خیابان برادوی نیویورک ایجاد شده است و مملو از سالن های نمایش، سینما، سالن موسیقی و … است.

اما علاوه بر این موارد، شاید مجذوب نمایندهیت اصلی منطقه تفریحی را در خیابان های آن پیدا کنید. این منطقه از عصر به بعد مملو از افراد و هنرمندان مختلف است و می توانید شور و نشاط اهالی تورنتو را در آن از نزدیک لمس کنید. بعلاوه تعداد زیادی کافه و رستوران در این محله وجود دارد که می توانید خوشمزه ترین غذاهای کانادایی را در آنها امتحان کنید.

  • باغ وحش تورنتو

بیشتر ما کانادا را به عنوان کشوری سرد و برفی می شناسیم. البته که این تصور درست است ولی انتظار دارید که در این آب و هوا و آن هم در این نقطه از دنیا، حیواناتی از اسب آبی، شیر، زرافه و … ببینید؟

برای تماشا این حیوانات کافیست به باغ وحش تورنتو سری بزنید؛ جایی که بیش از 5000 جانور مختلف از سرتاسر دنیا را می توانید بازدید کنید. البته این باغ وحش به بخش های مختلفی تقسیم شده است تا بتواند محیطی شبیه به محل زندگی واقعی حیوانات را بازسازی کند.

این مجموعه یکی از بهترین جاهای تماشای تورنتو در تابستان است که می توانید با خانواده و دوستانتان به آن سر بزنید و از تماشای جانوران مختلف لذت ببرید.

منبع: ققنوس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1960

به "برترین جاهای دیدنی تورنتو که نباید از دست دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای دیدنی تورنتو که نباید از دست دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید