آنالیز راه های گسترش همکاری های مشترک علمی تهران و جاکارتا

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم فردا دوشنبه با وزیر علوم و تحقیقات اندونزی دیدار و درباره راهکارهای گسترش همکاری های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا بحث و گفتگو می نماید.

آنالیز راه های گسترش همکاری های مشترک علمی تهران و جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

محمد نصیر، وزیر علوم اندونزی که در راس یک هیات بلند پایه از مسئولان آموزش عالی این کشور به تهران سفر نموده است، با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رئیس ستاد نانو فناوری ایران نیز دیدار و گفت و گو می نماید.

دیدار با رئیس دانشگاه شیراز و بازدید از پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام از دیگر برنامه های وزیر علوم اندونزی در سفر به ایران است. نصیر در ادامه برنامه های خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران، در آئین گشایش پنجمین نشست کمیته علم و فناوری سخنرانی می نماید.

امضای سند همکاری های مشترک علمی و فناوری ایران و اندونزی منجر به تعامل و ارتباطات علمی مشترک دو کشور در حوزه هایی همچون نانو و بیوتکنولوژی، هوافضا، پارک های علم و فناوری می گردد و همچنین، طرح های مشترک تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو از دیگر اهداف سفر وزیر علوم اندونزی به جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 318

به "آنالیز راه های گسترش همکاری های مشترک علمی تهران و جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راه های گسترش همکاری های مشترک علمی تهران و جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید