معرفی بهترین هتل های ایران

به گزارش مجله هدیه، آن چه خوبان همه دارند تو تنها داری! این بیت شعری است که شاید به جز ایران نتوان به شهر و یا کشور دیگری در جهان نسبت داد. بر همگان واضح و مبرهن است که ایران پتانسیل بسیار بالایی در صنعت گردشگری دارد و گشت و گذار در شهرهای ایران که هر کدام شان وجه ای متمایز و قابل توجه از یکدیگر دارند، تجربه خوبی را به تجربیات هر فردی اضافه می کند. بی شک، حرکت در راستا شهرهای ایران با گزینه ای به نام اقامت عجین شده است و همین امر باعث شده تا در میان شهرهای ایران هتل های مطرحی در عرصه بین الملل ساخته شود. امروز در این مجال، قصد داریم تا به معرفی بهترین هتل های ایران بپردازیم تا راستا شهرهای این مرز و بوم را برای هر مسافر و گردشگری، بیش از پیش، هموار کنیم. در مجله خبرنگاران برای شناخت هتل های برتر با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل های ایران

هتل بوتیک درب شازده (شیراز)

تحفه ای شگفت انگیز از زمان قاجار. هتل بوتیک درب شازده مانند گوهری در قلب شیراز می درخشد. این هتل بوتیک، تنها یک هتل معمولی نیست و در قفسه ها و قسمت های تزئینی آن، اشیایی قرار گرفته اند که متعلق به صدها سال پیش هستند. هتل بوتیک درب شازده که از بهترین هتل های ایران به حساب می آید، در قسمت شمالی بازار وکیل معروف و قدیمی قرار گرفته اند. یکی از مزایایی که نصیب میهمانان هتل بوتیک درب شازده می شود این است که می توانند در هر ساعتی از روز و تا دیروقت، به راحتی از هتل خارج شوند و از بازار وکیل آباد شیراز دیدن کنند. اگر در هتل بوتیک درب شازده در منطقه قدیمی و مملو از آثار تاریخی زندیه قرار گرفته است و برای مسافران این هتل بوتیک می توانند به راحتی و بدون استفاده از وسیله نقلیه و گیر افتادن در ترافیک شهری از این اماکن دیدن کنند.

هتل بوتیک سرای امیریه (کاشان)

از درب هتل که وارد حیاطش می شوید، ناخودآگاه، زیبایی وصف ناپذیرش انسان را مجذوب خودش می کند. حوضی بزرگ در میان حیاط این هتل بوتیک و درختانی که از سالیان دراز این حوض را احاطه کرده اند، شما را به دور دست های تاریخ هدایت می کند. ساختمان هتل بوتیک سرای امیریه، عمری به بلندای 250 سال دارد و در دوران اول قاجار ساخته شده است. هتل بوتیک سرای امیریه جدا از امکانات تمام و کمالی که دارد، یکی از خطوط پر رنگ معماری ایرانی در دل شهر کاشان است.

هتل قصر منشی (اصفهان)

برای پیدا کردن فضایی ایده آل و رمانتیک در اصفهان، بهتر است سراغ یکی از بهترین هتل های ایران یعنی هتل قصر منشی را بگیرید. اتاق های میهمان هتل قصر منشی از امکانات کامل مانند یخچال و سرویس خواب برخوردار هستند. برای استفاده از اینترنت نیز در این هتل مسئله ای نخواهید داشت؛ چرا که در تمام قسمت های هتل، نت برای مسافران موجود و رایگان است. معماری هتل قصر منشی یکی از نمونه های تکرار نشدنی معماری اصیل اصفهانی است. بیش تر اتاق ها با پارچه های لاجوردی آراسته شده اند. رنگ لاجوردی در دوران قدیم اصفهان جز رنگ های محبوب و البته اشرافی به حساب می آمده است و البته در علم روانشناختی، این رنگ باعث آرامش اعصاب می شود. صبحانه در این هتل رایگان است و می توانید صبح خود را با صبحانه ای فرح بخش در این هتل آغاز کنید.

هتل خانه مرشدی (کاشان)

بیش از 200 سال از قدمت این ثروت تاریخی می گذرد. خانه تاریخی مرشدی یکی از بهترین هتل های ایران و البته خانه های تاریخی کاشان است که با بازسازی و بازسازی به یک هتل سنتی تبدیل شده است. مانند دیگر خانه های تاریخی در کاشان به بقای خود ادامه می دهد اما با این تفاوت که نشانه هایی از آینده جذب توریست را در کاشان به نوبه خود احیا کرده است. در حال حاضر، گنجایش هتل خانه مرشدی بیش تر از قبل شده است و با فضایی محبت آمیز و صمیمی و کارکنان باسابقه، اغراق نیست اگر بگوییم که این هتل یکی از خاص ترین هتل ها در شهر کاشان است. تور کاشان گردی، اینترنت پرسرعت، نزدیکی به مرکز شهر کاشان و باقی جاذبه های تاریخی و توریستی این شهر و تعبیه امکانات کامل به عنوان یکی از بهترین هتل های ایران، از ویژگی های هتل خانه مرشدی هستند.

هتل ارگ جدید (یزد)

به دنبال جایی برای اقامت در یزد می شد؟ پس بهتر است به جز هتل ارگ جدید یزد به دنبال جای دیگری نشد. هتلی خانوادگی و دوستان که هر چیزی را به بهترین شکل در یزد برای شما فراهم می کند. اتاق های آرام این هتل برای اقامت گزینه ایده آلی است و می توانید تا هر چه قدر که دل تان بخواهد از اینترنت پرسرعت مجموعه به رایگان استفاده کنید. خدمات خانه داری مضاف تنها در هتل ارگ جدید یزد اجرا می شود. برای پارک ماشین های تان نیز نگران نباشید؛ در هتل ارگ جدید، جا به اندازه کافی برای اتومبیل های شما فراهم است. موزه تاریخ زرتشتیان، بازارهای تاریخی یزد و بسیاری دیگر از جاذبه های توریستی یزد در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل باعث می شود که هر چیزی که از یزد انتظار دارید تجربه کنید.

هتل اسپیناس پالاس (تهران)

ساختمانی پرغرور که در شمال شهر تهران و بر فراز ارتفاعات این شهر ایستاده است. گوهری پنهان و بهشتی آرام و یکی از هتل های شیک و نامدار شهر تهران و ایران است. هتل اسپیناس پالاس، ترکیبی از بهترین های امکانات بروز و یادگاری هایی از گذشته است. هتل اسپیناس پالاس در یکی از خوش منظره ترین نقاط شهر تهران قرار گرفته است؛ کافی است در یکی از اتاق های این هتل اقامت داشته باشید تا چشم اندازی به تمام شهر تهران داشته باشید. سرویس دهی به موقع و در طول 24 ساعت شبانه روز در این هتل، یکی از ویژگی های برجسته آن در میان نظرات مسافران و توریستانی است که تا به امروز پا به آن گذاشته اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1075

به "معرفی بهترین هتل های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید