برای تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار میلیارد ریال احتیاج است

به گزارش مجله هدیه، به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای 145طرح آموزشی در دست اجرا چهار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج است .

برای تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار میلیارد ریال احتیاج است

سید رضا حسینی نیک میانگین پیشرفت این تعداد طرح آموزشی در دست اجرا را 30 تا 90 درصد عنوان نمود و گفت : با بهره برداری از این طرح ها 500 کلاس درس به ظرفیت کلاس های درس استان اضافه کرده خواهد شد.

وی توضیح داد: 2 هزار و 600 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آموزشی نیمه تمام استان از سال گذشته تا به امروز هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون بیش از سه هزارو 17 واحد آموزشی در قالب 9 هزارو 700 کلاس درس در استان وجود دارد.

وی ابراز کرد: 71فضای آموزشی در قالب 270کلاس درس سال جاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان نهاده شد.

حسینی نیک اعلام کرد: بعلاوه 33طرح محرومیت زدایی با اعتباری بیش از 250میلیاردریال در منطقه ها مختلف استان در دست اجراست که تا انتها سال جاری تکمیل خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدرسه های کانکسی در منطقه ها مختلف استان که تعداد دانش آموزان در آن بالای 10 نفر باشد، جمع آوری می شوند گفت: 19 مدرسه کانکسی هفته آینده در استان جمع آوری خواهد شد.

حسینی نیک اضافه کرد: سال جاری 507 میلیاردریال سرمایه گذاری برای تامین تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی در استان انجام گرفته است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2191

به "برای تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار میلیارد ریال احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تکمیل طرح های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار میلیارد ریال احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید