با رای مجمع الکترال به بایدن از کاخ سفید می روم

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- دونالد ترامپ در مصاحبه با خبرنگاران گفت اگر مجمع الکترال اعلام کند ، کاخ سفید را ترک خواهد نمود.

با رای مجمع الکترال به بایدن از کاخ سفید می روم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ترامپ می گوید اگر مجمع الکترال اعلام کند ، کاخ سفید را ترک خواهد نمود.

به گزارش بخش تصویری خبرگزاری اسوشیتدپرس، یکی از خبرنگاران از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سوال کرد: اگر مجمع الکترال در 14 دسامبر به نفع جو بایدن رای دهد، آیا شما نتیجه انتخابات را خواهید پذیرفت؟

ترامپ: پذیرفتن شکست خیلی سخت خواهد بود، زیرا ما می دانیم که تقلب گسترده ای وجود داشت. اگر آن ها این کار را بکنند ، مرتکب اشتباه شده اند. زیرا این انتخابات با تقلب همراه بود. آن ها بایدن را دارند که (از نظر کسب تعداد آراء) اوباما را در نواحی که از نظر انتخابات حائز اهمیت هستند -در ایالت های مردد- شکست داد (تعداد آراء او از آراء اوباما بیشتر شد). با این حال او در همه این مناطق به اوباما می بازد. اما او از اوباما در ایالت هایی که برای نتیجه انتخابات مهم هستند ، از اوباما جلو می افتد؛ بنابراین من ابدا نمی توانم این را بگویم. ببینید، بین شما مردم و.... (قطع صحبت ترامپ)

خبرنگار سوال خود را تکرار می نماید و ترامپ می گوید: با من اینطور صحبت نکن. حد خودتان را بشناسید. من رئیس جمهور ایالات متحده هستم. هرگز با رئیس جمهور اینطور صحبت نکنید. من سوال دیگری را پاسخ می دهم. ادامه دهید.

خبرنگار پرسید: بنابراین اگر مجمع الکترال جو بایدن را انتخاب کند، شما قصد ندارید این ساختمان را ترک کنید؟

ترامپ: قطعا من این کار را خواهم کرد. قطعا من این کار را خواهم کرد؛ و شما این را می دانید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1402

به "با رای مجمع الکترال به بایدن از کاخ سفید می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رای مجمع الکترال به بایدن از کاخ سفید می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید