خبرنگاران انتخابات 2020 آمریکا؛ اف.بی.آی تماس های مشکوک با رای دهندگان را بررسی می کند

به گزارش مجله هدیه، تهران - خبرنگاران - همزمان با برگزاری پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه سوم نوامبر، پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) ضمن مطرح کردن ادعای تماس های تلفنی که مردم را به ماندن در خانه در روز انتخاب دعوت می کند، بیان نمود که در حال بررسی این مسئله است.

خبرنگاران انتخابات 2020 آمریکا؛ اف.بی.آی تماس های مشکوک با رای دهندگان را بررسی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اف بی آی اظهار داشت در حال بررسی موج فراخوانی های مرموز است که مردم را ترغیب می کند تا در روز انتخابات در خانه بمانند.

این خبرگزاری در ادامه آورده است که گوینده این تماس های تلفنی زنی است که می گوید: سلام. این فقط یک تماس آزمایشی است. وقت ماندن در خانه است. در خانه بمانید تا در امان باشید. رویترز اضافه می کند که تماس های ناشناس تلفنی مبنی بر تشویق مردم به ماندن در خانه، در تعدادی از ایالت هایی همچون فلوریدا و آیووا که در انتخابات نقش مهمی ایفا می کنند، نیز گزارش شده است.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند. براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از 100 میلیون نفر در رای گیری زودهنگام پیش از روز انتخابات شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا 70 درصد از مجموع آرا سال 2016 را تشکیل می دهد.

تقریبا 60 میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد. بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1355

به "خبرنگاران انتخابات 2020 آمریکا؛ اف.بی.آی تماس های مشکوک با رای دهندگان را بررسی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات 2020 آمریکا؛ اف.بی.آی تماس های مشکوک با رای دهندگان را بررسی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید