بازی نو زلدا با یک شخصیت اصلی غیرمنتظره در دست ساخت است

به گزارش مجله هدیه، یکی از افشاگران معروف نینتندو به تازگی ادعا نموده است که نسخه نو سری محبوب The Legend of Zelda با نقش آفرینی پرنسس زلدا به عنوان شخصیت اصلی آن در دست توسعه است.

بازی نو زلدا با یک شخصیت اصلی غیرمنتظره در دست ساخت است

علیرغم اینکه نام پرنسس زلدا در عنوان این مجموعه واقع شده است، عضو خانواده سلطنتی سرزمین هایرول به ندرت شخصیتی قابل بازی، به جز در اسپین آف ها بوده است. در واقع در بسیاری از بازی های اصلی سری، لینک همیشه قهرمان و شخصیت قابل بازی اصلی بوده است. با این حال تعجبی هم ندارد که بسیاری از هواداران بخواهند که اثری را ببینند که پرنسس زلدا شخصیت قابل بازی آن باشد.

البته بهتر است بدانید که میل به تماشا یک شاهزاده قابل بازی در زمان قبل از عرضه نسخه Tears of the Kingdom در سال 2023 بسیار قوی بود و چندین تئوری در خصوص اینکه چگونه نینتندو با داشتن زلدایی قابل کنترل در بازی، قرار است سنت ها را کنار بگذارد، وجود داشت. اما Tears of the Kingdom عرضه شد و با اینکه زلدا نقشی محوری در آن داشت اما قابل کنترل نبود. ایجی آئونوما (Eiji Aonuma)، تهیه کننده مجموعه زلدا، حتی در مصاحبه ای پس از عرضه بازی ذکر شده گفت که کنترل زلدا در بازی های آینده چندان بعید نیست. حال به گفته یک افشاگر معروف، به نظر می رسد که ممکن است نسخه ای در دست ساخت باشد که در آن شاهزاده خانم داستان به عنوان شخصیت اصلی نقش آفرینی کند.

در توییتی که اخیرا به وسیله PapaGenos منتشر شده، او با پیامی رمزآلود که شامل طرح هایی از مدل موی زلدا در Tears of the Kingdom است، هواداران را کنجکاو کرد و گفت که بازی یکی از برترین طراحی های زلدا را داشته و هواداران اثری می خواهند که او در آن نقش اصلی باشد. با این حال، در روشی که PapaGenos توییت خود را به تحریر در می آورد، پیامی پنهان نهفته است. تمام حروف بزرگ در توییت او در کنار هم عبارت This is a hint یا این یک اشاره است را نشان می دهد و این بدان معناست که این امکان وجود دارد که بازی بعدی زلدا بتواند شاهزاده زلدا را به عنوان شخصیت اصلی در دسترس بازیکنان قرار دهد. این بازی به احتمال زیاد یک اثر فرعی خواهد بود.

در نهایت می توان گفت که این احتمال چندان هم دور از فکر نیست، زیرا نینتندو اوایل امسال میلادی یک اثر نو با بازی پرنسس پیچ با عنوان Princess Peach: Showtime منتشر کرد . این بازی شاهزاده خانم قهرمان را در یک ماجراجویی با تم تئاتر قرار می دهد که در آن لباس های مختلفی می پوشد تا چندین قدرت نو را برای شکست Madame Grape بدست آورد.

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2353

به "بازی نو زلدا با یک شخصیت اصلی غیرمنتظره در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو زلدا با یک شخصیت اصلی غیرمنتظره در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید