بازسازی آپارتمان: بازسازی سریال Money Heist در خیابان های کلمبیا

به گزارش مجله هدیه، وقوع سرقت مسلحانه در کلمبیا که شبیه به سکانس یک سریال جنایی بود به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

بازسازی آپارتمان: بازسازی سریال Money Heist در خیابان های کلمبیا

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، وقوع یک سرقت مسلحانه عجیب در یکی از منطقه ها اعیانی نشین شهر مدلین کلمبیا را به تصویر می کشد. در این سرقت که شبیه به صحنه ای از سریال جنایی اسپانیایی معروف Money Heist بود 20 مرد نقاب دار وارد یک انبار طلا شده و دست به سرقت زدند. پلیس محلی کلمبیا پیروز شد تا 11 دزد را پیش از فرار دستگیر کند.

ویدئویی که به وسیله یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده گوشه هایی از این سرقت دسته جمعی عجیب را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که مردان نقابدار در حال خروج از انبار طلا هستند دیده می شوند. لحظاتی بعد همدستان موتورسوار آن ها خود را به مقابل درب انبار رسانده و آماده فرار می شوند. در همین هنگام نیرو های پلیس کلمبیا از راه رسیده و دزدان مسلح کوشش می نمایند تا با انجام تیراندازی از محل متواری شوند. در همین حال عده ای از دزدان که هنوز در داخل انبار هستند به علت فرار موتورسواران همدستشان به دام پلیس گرفتار می شوند.

بیشتر بخوانید

دنیل کوئنترو، شهردار شهر مدلین به خبرنگاران گفت: این یک کوشش برای سرقت به وسیله یک باند تبهکار سازمان یافته بود که ظاهرا ماه ها برای انجام آن آماده شده بودند. بگذارید این پیامی برای همه جنایتکاران باشد که تصور می نمایند می توانند سکانس های سریال های نتفلیکس (اشاره به سریال فوق الذکر فراوری شده به وسیله شرکت نتفلیکس) را در دنیای واقعی انجام دهند. نه قربان!

لازم به ذکر است؛ در جریان درگیری پلیس با این دزدان دو مامور دچار جراحت سطحی شدند. بعلاوه یکی از 11 دزد دستگیر شده نیز دچار جراحت شده که در بیمارستان مورد مداوا نهاده شد. جستجو های پلیس کلمبیا برای دستگیری سایر دزدان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1922

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی سریال Money Heist در خیابان های کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی سریال Money Heist در خیابان های کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید