بارش باران تا هفته آینده ادامه دارد

به گزارش مجله هدیه، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در بیشتر نقاط استان شدت می یابد.

بارش باران تا هفته آینده ادامه دارد

به گزارش ، شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در ادامه سامانه بارشی مستقر در جو استان تا روز شنبه به تناوب شاهد بارش باران همراه با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

او افزود: شرایط ناپایدار و بارش از بعداز ظهر امروز تا نیمه شب در بیشتر نقاط استان به استثنای نوار مرزی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. این شرایط علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و بالا آمدن آب رودخانه ها در پاره ای از نقاط احتمالا با سیلاب های محلی، تگرگ و برخورد صاعقه هم همراه خواهد بود و روز یکشنبه پدیده قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت.

حق پرست در ادامه بیان داشت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه مجددا موج ناپایدار دیگری جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی از ساعات باعث بارش های پراکنده ای عمدتا در نواحی شمالی استان خواهد شد. از نظر شرایط دمایی هم از روز شنبه تا اواسط هفته آینده مختصرا شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا طی ساعات شب خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 999

به "بارش باران تا هفته آینده ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران تا هفته آینده ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید