انتخابات شورای شهر1400؛ ثبت نام چگونه قطعی می شود؟ خبرنگاران

به گزارش مجله هدیه، رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: داوطلبین ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران در پایان مراحل ثبت نام حتما باید پیامک ثبت نام قطعی را دریافت کنند. در غیر این صورت ثبت نام آن ها نهایی نشده است.

انتخابات شورای شهر1400؛ ثبت نام چگونه قطعی می شود؟ خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: داوطلبین ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران در انتها مراحل ثبت نام حتما باید پیامک ثبت نام قطعی را دریافت کنند. در غیر این صورت ثبت نام آن ها نهایی نشده است.

شکرالله حسن بیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران که به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند مسئله ای پیش آمده است، گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند که اگر از طریق نرم افزار موبایلی و یا از طریق رایانه شخصی اقدام به ثبت نام کردند حتما باید پیامکی تحت عنوان اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام شما قطعی است با سرشماره 30007787 ارسال شود.

وی ادامه داد: بی تردید عدم دریافت این پیامک به معنای این است که ثبت نام داوطلبان تکمیل و نهایی نشده است. در این راستا اگر مراحل ثبت نام توسط داوطلبین انجام شد، ولی این پیامک برایشان ارسال نشد باید برای بررسی مشکل به فرمانداری مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1596

به "انتخابات شورای شهر1400؛ ثبت نام چگونه قطعی می شود؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات شورای شهر1400؛ ثبت نام چگونه قطعی می شود؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید