اسلامی: تیم بسکتبال شیمیدر هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

به گزارش مجله هدیه، محمدرضا اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به مسیری که شیمیدر تا به این هفته از رقابت های لیگ برتر بسکتبال طی نموده است، یادآور شد: در جریان تمرینات آمادهسازی پیش فصل، زمان لازم برای بدنسازی را در اختیار نداشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم زودتر وارد جریان رقابت ها شویم تا اینگونه فرصت لازم برای همناهنگ شدن بیشتر و بهتر را پیدا کنیم. به همین دلیل در تورنمنت تهران و قطر شرکت کردیم.

اسلامی: تیم بسکتبال شیمیدر هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

وی با بیان اینکه شیمیدر در هفته های ابتدایی لیگ برتر شرایط خوبی داشت و توانست نتایج مورد نظر را هم کسب کند، اعلام کرد: این شرایط را تا زمان ملاقات با مهرام حفظ کردیم. مقابل این تیم خیلی از اتفاقات دست به دست هم داد تا بازی برده را واگذار کنیم. بعد از آن هم وحید دلیرزهان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. در ادامه فوت پدر مهدی کامرانی هم مزید بر علت شد تا شرایط کلی تیم دچار دگرگونی در جهت منفی گردد. همین مسئله به تیم در یک مقطع 20 روزه ضربه زد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با تاکید بر اینکه تیمش 12 بازیکن در اختیار دارد، ادامه داد: همین مسئله باعث می گردد وقتی برای یکی دو نفر از بازیکنان اتفاقی می افتد، کل ترکیب را تحت تاثیر قرار دهد. بعضا ما تمرینات مان را با 8 - 7 بازیکن برگزار نموده ایم.

اسلامی با بیان اینکه با برگزاری جلسات متعدد کوشش کردیم تا مدیریت بحران داشته باشیم، توضیح داد: در لیگ سال جاری بعضی تیم ها شاید نتوانستند بازیکن مطرح و ملی پوش بگیرند اما این کمبود خود را با جذب بازیکن جبران کردند. به جز دو تیم نظامی رعدپدافند هوایی و نیروی زمینی، 90 درصد دیگر تیم های لیگ برتر بازیکن خارجی دارند و خیلی راحت می توانند نقاط ضعف و کمبودهای خود را با بازیکن خارجی پُر نمایند. به هر حال بازیکنان خارجی در شرایطی بهتر تمرین نموده و آموزش دیده اند و عموما تجربه زیادی دارند.

وی اضافه کرد: در کل اینکه تیم ها با جذب بازیکن ملی پوش یا خارجی ترکیب خود را تقویت نموده اند. اینکه خیلی از نتایج لیگ برتر هم تا به این هفته دور از انتظار بوده به خاطر این است که سطح کیفی تیم ها به هم نزدیک است. به نظرم هرچه به نیم فصل دوم نزدیک تر شویم، تیم ها بیشتر متوجه توانمندی های خود شده و صندلی شان را ارتقا می دهند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه تیمش هنوز به اوج آمادگی نرسیده، گفت: 2 بازی در هفته و رفت و آمدهایی که برای آنها باید داشته باشیم انصافا روی بازیکنان فشار می آورد اما در کوشش هستیم به بهترین شرایط آمادگی روحی و بدنی برسیم. ما لیگ طولانی در پیش داریم که تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. بنابراین باید مرحله به مرحله برنامه ها را اجرا کرد و آماده تر شد. به همین دلیل است که می گویم هنوز به آمادگی بالا نرسیده ایم. فکر می کنم برای مرحله پلی آف به صد درصد آمادگی برسیم.

اسلامی همچنین در رابطه با ملاقات روز پنجشنبه شیمیدر مقابل نفت آبادان گفت: نفت اگرچه در دو هفته اخیر متحمل شکست شده اما جزو تیم های خوب است که ترکیب کاملی در اختیار دارد. این بازی برای ما خیلی سخت است که به خصوص که در آبادان برگزار می گردد. امیدوارم بتوانیم در شرایط سختی که سالن آبادان برنامه های خود را اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 668

به "اسلامی: تیم بسکتبال شیمیدر هنوز به آمادگی کامل نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: تیم بسکتبال شیمیدر هنوز به آمادگی کامل نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید