استفاده گسترده برزیلی ها از خدمات بانکداری موبایلی

به گزارش مجله هدیه، مردم برزیل روز به روز به استفاده از خدمات بانکداری مبتنی بر تلفن همراه علاقه بیشتری نشان می دهد و ترجیح می دهند از این طریق از مراجعه حضوری به شعب بانک ها خودداری نمایند.

استفاده گسترده برزیلی ها از خدمات بانکداری موبایلی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، مردم برزیل روز به روز به استفاده از خدمات بانکداری مبتنی بر تلفن همراه علاقه بیشتری نشان می دهد و ترجیح می دهند از این طریق از مراجعه حضوری به شعب بانک ها خودداری نمایند.

آنالیز های اجرا شده توسط فدراسیون بانکداری برزیل که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد تعداد جابجایی اقتصادی بانکی در برزیل که به وسیله گوشی های هوشمند اجرا شده در سال 2018 نسبت به سال میلادی قبل از آن 24 درصد افزایش یافته است.

بر همین اساس اپلیکیشن های بانکداری همراه به برترین مجرای انجام امور بانکداری توسط برزیلی ها مبدل شده اند و تنها میزان نقل و انتقال پول از این طریق در سال 2018 نسبت به سال 2017 در حدود 70 درصد افزایش یافته است.

همین تحقیق نشان می دهد از ابتدای سال 2019 تا به امروز به وسیله اپلیکیشن های بانکداری همراه در حدود 1.6 میلیارد قبض مختلف در برزیل پرداخت شده است. تعداد موارد انتقال پول از یک حساب بانکی به حساب بانکی دیگر از این طریق نیز با رشد 119 درصدی در سال 2019 به 862 میلیون مورد رسیده است.

استفاده از گوشی هوشمند برای ثبت درخواست وام نیز در برزیل بسیار کاربرد دارد. در سال 2018 در حدود 359 میلیون مورد درخواست دریافت وام بانکی در برزیل به ثبت رسید که نسبت به سال قبل از آن 60 درصد افزایش نشان می دهد.

گزارش یادشده حاکی است امنیت و سهولت استفاده از اپلیکیشن های بانکداری همراه عامل اصلی استفاده گسترده از آنها بوده است. بر همین اساس 40 درصد از کل عملیات بانکی در برزیل در سال 2018 به وسیله گوشی های هوشمند اجرا شده است. این رقم در سال 2014 تنها برابر با 10 درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 227

به "استفاده گسترده برزیلی ها از خدمات بانکداری موبایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده گسترده برزیلی ها از خدمات بانکداری موبایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید