ارتش آمریکا موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد

به گزارش مجله هدیه، یک گزارش نو در خصوص آنالیز مشاهده پدیده های هوایی ناشناخته یا یوفو(UFO) که گاهی بشقاب پرنده توصیف می شوند، نشان می دهد که انتها ارتش آمریکا در حال جدی گرفتن آن است.

ارتش آمریکا موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد

اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا جلسه توجیهی محرمانه ای را با مسئولان اف بی آی و مقامات نیروی دریایی ایالات متحده داشتند تا در خصوص پدیده های هوایی ناشناخته(UAP) که بعضی آن را تهدیدی برای امنیت ملی خوانده اند، بحث نمایند.

این جلسه توجیهی در خصوص یوفوها که ما در محاوره آنها را بشقاب پرنده می نامیم، پایان به جلسه استماع کنگره منجر شد تا پس از چند دهه بالاخره به این موضوع یک نگاه جدی گردد.

در حالی که مشاهده پدیده های هوایی ناشناخته(UAP) به صدها مورد می رسد، پنتاگون با طرح این سوال که برای یافتن پاسخ این راز چه اندازه زمان و ابزار باید اختصاص دهد، وارد گود شده است.

پایگاه خبری سی ان ان مصاحبه های شش مقام مسئول را آنالیز کرد که در آن تلاشی برای انتقال یوفوها از دنیای داستان های علمی و تخیلی به موارد واقعی تهدید نماینده امنیت ملی دیده می گردد.

شان پاتریک مالونی نماینده نیویورک پس از این جلسه توجیهی گفت که وی و همکارانش مسئله پدیده های هوایی ناشناخته و غیرقابل شرح را جدی می گیرند، چرا که با ایمنی و امنیت پرسنل ارتش ایالات متحده یا منافع امنیت ملی آمریکا سر و کار دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین ما می خواهیم بدانیم که با چه چیزهایی سر و کار داریم. ما پایان می توانیم این واقعیت اعلام کنیم که به رغم چندین دهه نادیده گرفتن و فشارهای داخلی و کارهای بروکراتیک، دولت ایالات متحده مسئله یوفوها را جدی می گیرد.

بر اساس گزارش سی ان ان، دیوید نورکویست معاون سابق وزیر دفاع که در سال 2020 گروه ویژه ای را برای ارزیابی ماهیت پدیده های هوایی ناشناخته(UAP) تشکیل داد، گفت: هر کسی که به آن توجه کافی داشته باشد، می فهمد که باید آن را جدی بگیرد.

تا به امروز تحقیقات در خصوص پدیده های هوایی ناشناخته(UAP) به جایی نرسیده است و بیگانه بودن یا نبودن آنها هنوز اثبات نشده است. البته فرضیه اولیه ایالات متحده در خصوص آنها این است که این اجرام عجیب و ناشناخته که در حال پرواز بر فراز ناوهای آمریکایی دیده می شوند، در واقع یک فناوری فوق پیشرفته متعلق به کشورهای روسیه یا چین هستند.

نورکویست می گوید: اگر این اشیای پرنده پرچم روسیه روی خود داشتند، ما این بحث را نمی کردیم.

لازم به ذکر است که گزارش دولت در خصوص این پدیده های هوایی ناشناخته در اواخر ماه ژوئن منتشر خواهد شد، اما احتمالاً پرونده را در خصوص یوفوها نخواهد بست.

یک مقام دولتی فکر می نماید چندین یا اغلب مشاهدات ثبت شده در واقع آمیزه ای از پدیده های مختلف است و شاید یک بالون هواشناسی در افق بوده باشد که با آب و هوای بسیار عجیب همراه شده است.

با این حال، بعضی از مشاهدات ممکن است واقعاً نشان دهنده فناوری فوق پیشرفته ارتش یک کشور دیگر باشد و یا شاید این اشیای پرنده واقعا متعلق به فرازمینی ها و بازدید آنها از زمین باشد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1782

به "ارتش آمریکا موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش آمریکا موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید