تور آلمان ارزان: آلمانی ها برای فاینانس های بالای 50 میلیون یورو در بناهای تاریخی اعلام آمادگی نموده اند

به گزارش مجله هدیه، مقامات و نمایندگان شرکت استیکون آلمان در ملاقات با محمدرضا پوینده، مدیر عامل صندوق احیا برای فاینانس 50 میلیون یورویی در حوزه احیای بناهای تاریخی و جذب سرمایه گذاری های خارجی اعلام آمادگی کردند.

تور آلمان ارزان: آلمانی ها برای فاینانس های بالای 50 میلیون یورو در بناهای تاریخی اعلام آمادگی نموده اند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در حاشیه همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، نماینده شرکت استیکون آلمان گفت:

ما حاضریم در حوزه فاینانس با صندوق احیا به همکاری مشترک بپردازیم و کمترین مبلغی که می توانیم برای شما در این خصوص فاینانس کنیم 50 میلیون یورو خواهد بود.

وی اضافه نمود که ما بعلاوه می توانیم در مباحث اقتصادی با مبالغ اعلام شده به صندوق احیا یاری کنیم، چرا که قبلا هم فاینانس هایی برای ساخت هتل و بیمارستان را تجربه نموده ایم.

این سرمایه گذار خارجی ادامه داد که شرکت استیکون در بحث فاینانس و سرمایه گذاری جزو سه شرکت بزرگ جهان است که هم اکنون در ایران فعالیت می نماید.

نماینده شرکت استیکون تاکید نمود که پیشنهاد ما می توانیم بسته های سرمایه گذاری صندوق احیا را به عنوان یکی از فرصت های سرمایه گذاری در سایت خود رونمایی کنیم و در صورت ابراز تمایل شرکت های خارجی درخواست های آنها را اعتبارسنجی نموده و آنها را به شما ارتباط دهیم.

در ادامه این ملاقات مقرر شد که در آینده با استمرار گفت وگوها تفاهم نامه ای بر اساس فهرست پروژه های قابل واگذاری به سرمایه گذاران خارجی تهیه گردد تا بدین ترتیب شرکت استیکون بتواند سرمایه گذاران خارجی را برای سرمایه گذاری در بناهای تاریخی کشورمان شناسایی و جذب کند.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1991

به "تور آلمان ارزان: آلمانی ها برای فاینانس های بالای 50 میلیون یورو در بناهای تاریخی اعلام آمادگی نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آلمانی ها برای فاینانس های بالای 50 میلیون یورو در بناهای تاریخی اعلام آمادگی نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید