40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شد

به گزارش مجله هدیه، ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: در راستای احیای آداب و رسوم و آئینهای سنتی و بومی نوروز هر منطقه 40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شد.

40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، علی حاجی شیزری پیش از ظهر امروز در بازدید از محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به بازدید خود از تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین گفت: با وجود نوظهور بودن تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین و رشد جهشی چند سال اخیر به صورت شایسته و مناسبی توسط معاونت گردشگری این اداره کل مدیریت و نظارت شده است.

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه زیرساختهای شهری سرعین برای چهار هزار نفر جمعیت محدود شهر تعریف شده که همین مقدار جمعیت در ایام پیک سفر میزبان و پذیرای 120 هزار گردشگر و مسافر هستند، اضافه نمود: براین اساس تقویت زیرساختهای شهری سرعین توجه و نگاه ویژه مسئولان ارشد کشوری را می طلبد.

وی با قدردانی از تعامل شایسته دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر با اداره کل میراث فرهنگی استان، به شعار نوروز سال جاری مبنی بر نوروز 96 نوروز متفاوت اشاره و اعلام کرد: متفاوت بودن نوروز می تواند در تعامل و همدلی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، نحوه و زمانبندی درست اجرای برنامه ها و احیا و زنده کردن آداب و رسوم سنتی و بومی منطقه خود را نشان دهد.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اجرای پیروز طرح نوروزگاه در معرفی و احیای آئینهای سنتی و بومی نوروز هر منطقه توضیح داد: اجرای طرح نوروزگاه برای نخستین بار علاوه بر متفاوت کردن نوروز سال جاری توانست تبدیل به کانونهای اجتماعی و فرهنگی هر منطقه گردد و استان اردبیل با اجرای طرح نوروزگاه و تعامل و همدلی دستگاه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان رنگ و بوی نوروزی متفاوت گرفته است.

حاجی شیزری هدف از اجرای طرح نوروزگاه را احیای آداب و رسوم و آئینهای سنتی و بومی نوروز هر منطقه به نسلهای جدید برشمرد و گفت: بر این اساس بالغ بر 40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شده که سه عنوان آن مربوط به این استان شامل گلیم عنبران نمین، مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و اثر طبیعی ملی کوه سبلان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 737

به "40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 قطعه تمبر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید