اردبیل مقصد ارزان سفر برای مسافران نوروزی

به گزارش مجله هدیه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: خدمات ارزان و باکیفیت ویژه مسافران نوروزی در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

اردبیل مقصد ارزان سفر برای مسافران نوروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا دی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 98 با اعلام این خبر توضیح داد: استان اردبیل همه ساله یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می گردد که برای نوروز 99 تمهیدات ویژه جهت جذب و ماندگاری مسافران پیش بینی شده است.

او اضافه نمود: با آماده باش تمامی تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و زیرساخت های استان، علاوه بر اینکه قیمت تمام شده سفر در اردبیل پایین است، تخفیفات ویژه نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید نمود: بیش از 2هزار جاذبه طبیعی و فرهنگی در سطح استان وجود دارد که می تواند جوابگوی تمامی سلایق باشد و گردشگران از سراسر ایران با جاذبه های جدید در اردبیل آشنا شوند.

فلاحی تاکید نمود: جاذبه های دست ساز هیجانی از جمله پل های معلق مشگین شهر و هیر، زیپ لاین دریاچه شورابیل، مشگین شهر و لاهرود، دره نوردی و غارنوردی از جاذبه های جدید در استان اردبیل است.

او ادامه داد: آبشارهای گرمی و مشگین شهر، دریاچه گیلارلو گرمی، تنها دریاچه درون شهری طبیعی شورابیل و سواحل رود ارس و قزل اوزن از جاذبه های آبی کمتر شناخته شده اردبیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به جاذبه های باستانی و تاریخی اشاره نمود و گفت: بقاع تاریخی، پل های تاریخی و خانه های تاریخی در شهر اردبیل، بازار سرپوشیده، آدینه مسجد به عنوان بزرگ ترین مسجد تاریخی شمال غرب کشور، سایت باستانی شهر یری مشگین شهر و حمام های تاریخی به همراه موزه ها جاذبه های شاخص تاریخی این استان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 748

به "اردبیل مقصد ارزان سفر برای مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل مقصد ارزان سفر برای مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید