34 مدل لوازم دکوری منزل با شکل های بسیار جالب و متنوع

به گزارش مجله هدیه، لوازم دکوری منزل از جمله عناصر ضروری هر دکوراسیونی هستند، در حقیقت بدون وجود آنها خانه هیچ وقت به حالت متعادلی نمی رسد. لوازم دکوری درست مانند طعم دهنده غذا هستند، وقتی از آنها استفاده گردد متوجه تغییر و تحول خواهیم شد. اما لوازم دکوری با موضوعات بسیار گوناگون طراحی می شوند و برای هر سلیقه ای حتما چندین گزینه در بازار یافت خواهد شد اما پیدا کردن بعضی مدل های خاص می تواند به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل گردد. مدل هایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد همگی از تمی دریایی برخوردار بوده و بسیار جالب و خلاقانه طراحی شده اند.

34 مدل لوازم دکوری منزل با شکل های بسیار جالب و متنوع

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

حتما شما هم لذت گذراندن تعطیلات کنار دریا و ساحل را تجربه نموده اید. واقعا هیچ چیزی مانند آرامش دریا نمی تواند ذهن ما را از زندگی روزمره و تکراری رها سازد. به همین خاطر چه خوب است برای تدوام یافتن این آرامش و آسایش از وسایلی مرتبط با موضوع دریا نیز در منزل خود استفاده کنیم. لوازمی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد هم جنبه دکوری دارند و هم کاربردی هستند. برای آشنایی بیشتر با این لوازم دکوری منزل جالب و زیبا، لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

شکل اول در پایین یک کاسه شیشه ای طرح صدف دریایی را نشان می دهد. در این ظرف زیبا می توانید شن و خرد سنگ هایی که از ساحل دریا جمع نموده اید را بنمایش بگذارید یا اینکه درون آن گیاه بکارید. شکل های بعدی نیز هر کدام مدلی خاصی از گلدان های صدفی برای کاشت گیاه و گل را معرفی می کنند. اما شکل چهارم برای آنهایی که دوست دارند کالکشن سنگ های زینتی خود را به شکل یک موجود زنده نشان دهند، بهترین گزینه خواهد بود. این مجسمه شیشه ای به شکل ماهی، خیلی زیبا می تواند سنگ ریزها و سایر عناصر تزیینی را در خود جای دهد.

تمامی این لوازم دکوری منزل استفاده هایی چندگانه داشته و می توان آنها را بر روی هر میزی با هر کاربردی قرار داد؛ میز اپن آشپزخانه، میز تحریر و کار، میز غذاخوری، میز دکوری، میز آرایش و… . زیبایی و جذابیت این دکوری ها در حدی ست که می توان و باید آنها را در زمره لوازم دکوری لوکس منزل قرار داد. رنگهای به کار رفته در آنها نیز به شدت جذاب و حرفه ای ایجاد شده اند هرچند که بسیاری از آنها طبیعی و واقعی هستند اما در سایر موارد، نوع و شیوه ساخت کاملاً حرفه ای و هنری می باشد.

گلدان زینتی زیر بسیار ساده اما بسیار جالب و زیبا طراحی شده است. همانطور که معین است این گلدان ظاهر یک وال را دارد و با شیشه ای به رنگ آبی ساخته شده است. قرار دادن هر گلی در این گلدان حتما نگاه ها را به سمت خود جلب خواهد نمود. اما شکل های بعدی شاید اندکی ترسناک و چندش آور باشد ولی مطئنم افراد ماجراجو عاشق چنین طراح هایی خواهند شد. مدل آینه های دایروی با حاشیه ای که طرح هشت پا، ستاره دریایی و سایر موجودات را دارند به سادگی به نقطه کانونی دیوار اتاق تبدیل خواهند شد

نگاه کردن به چنین گلدان دکوری زیبایی این موضوع را خاطرنشان می نماید که می توان از هر ایده ای برای ساخت گلدان استفاده کرد و باید آن طرح های تکراری و همیشگی را تا حدی دچار تغییر و تحولات امروزین کرد. شاید در نگاه اول این گلدان شبیه تنگ باشد اما به زیبایی هرچه تمامتر آنرا برای قرار دادن گلهایی زیبا و جذاب که ساقه و حتی ریشه ها از درون آن قابل مشاهده باشد طراحی نموده اند.

همچنین آینه های طرحدار زیر هر کدام توانسته اند علاوه بر ایجاد تغییر در شکل و ظاهر آینه ها، آنها را از سادگی و بی روح بودن خارج نموده و به عناصری تقریباً زنده و هنری تبدیل کنند که برای استفاده در هر مکانی مناسب باشند؛ زیبایی را به این شکل می توان در هر وسیله ای دمید.

علاوه بر لوازم دکوری منزل، وسیله ای که باید این لوازم را بنمایش بگذارد نیز باید درخور و متناسب با دکوراسیون شیک منزل انتخاب گردد. مدل جالبی که در زیر مشاهده می کنید یک قفسه چند طبقه استوانه ای به شکل فانوس دریایی را نشان می دهد که برای قرار گیری در اتاق خواب یا حتی حمام بسیار مناسب خواهد بود. قسمت بالایی این فانوس دریایی جایی برای قرار دادن شمع دارد تا ظاهرش کامل گردد. شکل های بعدی جا شمعی های جالبی را معرفی می کنند که هم نقشی دکوری خواهند داشت و کاربردی.

لوازم دکوری منزل حتما نباید رنگارنگ باشند، حتی یک آباژور تک رنگ با طرحی بر گرفته از اسفنج های دریایی می تواند به یک اثر هنری در دکوراسیون اتاق خواب تبدیل گردد. آباژور زیر اصلا نیازی به روشن شدن ندارد چرا که در حالت خاموش هم زیبا بنظر می رسد، این آباژور برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب خواهد بود. شکل بعدی یک مجسمه پری دریایی است اما نه با طراحی معمولی. قطعا چنین مجسمه ای برای اتاق خواب خانوم ها یا حتی دکوراسیون زنانه منزل بسیار خوب جواب خواهد داد.

می توان هر دو این لوازم دکوری منزل زیبا را هم در مناطق معتدل و ساحلی برای تطبیق بیشتر فضای زندگی با محل زندگی استفاده کرد و هم در سایر مناطق تا همیشه به فکر چنین موجودات و آب و هوایی باشیم. استفاده از اینگونه لوازم دکوری منزل می تواند تمامی حس و حال خانه را به شکلی عجیب دگرگون نموده و دچار تغییراتی اساسی نماید؛ بد نیست استفاده از یک یا چند مورد از آنها را تست کنید!

در بین تمامی مدل های لوازم دکوری منزل، هیچ چیز به اندازه تابلوهای نقاشی و عکس در دسترس نیست. شکل های زیر تعدادی تابلوی جالب با موضوع دریا را نشان می دهد که کمتر در خانه های دیگر دیده می گردد در نتیجه آنهایی که بدنبال طرح های متفاوت هستند چنین گزینه های بسیار عالی خواهد بود. شکل های آورده شده بعدی رنج بسیار وسیعی از لوازم را شامل می گردد که هم طرحی دکوری و جالب دارند و هم کاربردی و مفید هستند. از لیوان ظروف و آشپزخانه گرفته تا روتختی تخت خواب همگی می توانند به یک انتخاب هوشمندانه و بسیار جالب تبدیل شوند که کمتر کسی انتظار دیدن آنها را دارد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

منبع: اتاق
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1043

به "34 مدل لوازم دکوری منزل با شکل های بسیار جالب و متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "34 مدل لوازم دکوری منزل با شکل های بسیار جالب و متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید