11 هزار نفر در انتظار پیوستن به مافیا

به گزارش مجله هدیه، تهیه کننده شهروند و مافیا از ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای رقابت در فصل جدید مسابقه اطلاع داد.

11 هزار نفر در انتظار پیوستن به مافیا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، علیرضا سلطانی با اشاره به ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای شهروند و مافیا، استقبال بینندگان را دستاوردی برای شبکه سلامت دانست و بیان نمود: حضور ثبت نام نمایندگان از سراسر ایران نشان دهنده قابلیت های رسانه ملی در جذب مخاطبان است.

وی استقبال بانوان را از این مسابقه نشانه حضور و کوشش آن ها در تمامی عرصه ها توصیف کرد و اضافه کرد: تا به امروز 1650 خانم در سایت برنامه ثبت نام نموده اند و به عقیده تیم برنامه ساز حضور این تعداد می تواند ما را در تکمیل لیگ جذابی کمک رساند.

تهیه نماینده برنامه شهروند و مافیا از حذف گروهی از ثبت نام نمایندگان اطلاع داد و گفت: از آنجا که شرکت در این مسابقه شرط سنی دارد و متولدین 1383 به بعد می توانند در آن شرکت نمایند. متاسفانه ناچاریم افرادی که سنشان کمتر است را از فهرست مان حذف کنیم. بر اساس آمار متوسط سنی ثبت نام نمایندگان 25 تا 30 سال بوده که کمترین آن ها 17 و بیشترین 67 ساله است.

سلطانی ابراز امیدواری کرد که ضبط سری جدید برنامه از اواسط خردادماه شروع گردد و ادامه داد: این مسابقه در سری های قبل ساعت 20 روی آنتن می رفت و علاقمند هستیم در سری جدید نیز در این ساعت به پخش برسد.

تهیه نماینده برنامه تاکید نمود: انتظار داریم در سری جدید شرکت نمایندگانی به مراتب حرفه ای تر به مسابقه راه پیدا نمایند و برنامه ای جذاب تر از گذشته از شبکه سلامت پخش گردد. به عبارت دیگر بالا بردن کیفیت بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

علاقمندان مهلت دارند تا 20 اردیبهشت به وسیله وب سایت https://shahrvandmafia.com برای ثبت نام در این رقابت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1070

به "11 هزار نفر در انتظار پیوستن به مافیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "11 هزار نفر در انتظار پیوستن به مافیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار نفر در انتظار پیوستن به مافیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید