مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان: پیروزی پرگل با یک یار کمتر دستاورد بزرگی است

به گزارش مجله هدیه، مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان گفت که نخستین بازی این تیم مقابل تاجیکستان دستاورد عظیم و ارزشمندی به همراه داشته است.

مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان: پیروزی پرگل با یک یار کمتر دستاورد بزرگی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد مهدی غفاری مدیر فنی تیم نوجوانان ایران در مورد مسابقه اول این تیم برابر تاجیکستان گفت: شرایط کرونایی شرایط خاصی برای همه تیم ها ایجاد نموده و تیم نوجوانان هم به همین دلیل مدتی اردو نداشت. با این وجود یک مسابقه تدارکاتی به اندازه چند اردو مفید است. خوشحالیم که با بهترین امکانات ممکن شاهد برگزاری این اردو در کشور تاجیکستان هستیم و تیم نوجوانان هم اولین بازی خودش را به خوبی و با یک نتیجه عالی تمام کرد.

وی ادامه داد: با این وجود که تیم ما از نظر بدنی می تواند بهتر از این باشد بازی را خیلی خوب آغاز کردیم، به دو گل رسیدیم و بعد از آن 10 نفره شدیم. با این وجود باز هم توانستیم بازی را کنترل کنیم و گل های بعدی را بزنیم. پیروزی پرگل مقابل حریفی مثل تاجیکستان آن هم در زمین حریف و با یک یار کمتر دستاورد بزرگی است و ارزش زیادی دارد. فراموش نکنیم که این تیم نوجوانان است و تجربه کمتری دارد، با این وجود کسب چنین نتیجه ای ارزشمند است.

مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان گفت: تاجیکستان سال گذشته در مسابقات کافا سه گل به تیم ما زده بود و سال هاست در این رده سنی به یکی از تیم های برتر و قدرت های فوتبال آسیا مبدل شده و در سیدهای برتر قاره قرار می گیرد. از سوی دیگر همه تیم های حاضر در مسابقات نهایی مدعی و قدرتمند هستند چرا که از دور مقدماتی صعود نموده و به جمع 16 تیم برتر آسیا رسیده اند. فکر می کنم محک بسیار خوبی در بازی اول داشتیم که با یک نتیجه مناسب همراه بود. امیدوارم تیم فوتبال جوانان هم امروز در اولین مسابقه خودش مقابل تاجیکستان پیروز باشد و هر دو تیم با استفاده مطلوب از این اردو برای حضور در مسابقات نهایی قهرمانی آسیا و صعود به جام دنیای آماده شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1468

به "مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان: پیروزی پرگل با یک یار کمتر دستاورد بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر فنی تیم فوتبال نوجوانان: پیروزی پرگل با یک یار کمتر دستاورد بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید