چمنیان: هدف تیم فوتبال نوجوانان ایران صعود به جام جهانی است

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، درباره حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی های سختی پیش رو داریم و امیدوارم مرحله به مرحله بتوانیم جلو برویم و علاوه بر کسب سهمیه، مقامی بهتر از سال گذشته به دست آوریم.

چمنیان: هدف تیم فوتبال نوجوانان ایران صعود به جام جهانی است

از وبلاگ مویک دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره عملکرد بازیکنانش پس از پیروزی برابر عمان، گفت : دو ملاقات تدارکاتی که با تیم نوجوانان عمان برگزار می کنیم آخرین شانس ما پیش از شروع رقابت های قهرمانی آسیا است تا بازیکنان را محک بزنیم. زمان زیادی نداریم باید در این فرصت باقی مانده برنامه های تاکتیکی و تکنیکی مان را مرور کنیم.

او در ادامه بیان کرد: عمان تیم خوبی است و ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم. معتقدم تیم هایی مثل عمان و یمن در رده پایه خوب کار نموده اند. هدف اصلی از برگزاری این دو بازی این است که نقاط ضعف مان را به حداقل برسانیم. خدا رو شکر روحیه بازیکنان خوب است و برنامه هایی که در تمرین داشتیم، بچه ها روز گذشته (آدینه) در مسابقه پیاده کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره حریفان در بازی های آسیایی، گفت : تمام تیم ها در رده نوجوانان جدی هستند و همه کشورهای آسیایی و 16 تیمی که به بازی های آسیایی راه پیدا نموده اند سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند. ما در گروه مقدماتی با تیم های اندونزی، هند و ویتنام که به ترتیب با این سه تیم بازی می کنیم . اندونزی را به صورت کامل آنالیز کردیم چون اولین بازی مان است و پیشنیه ای در مسابقات آسیایی نداشت این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و بیش تر مورد ارزیابی قرار دادیم و درباره تیم های هند و ویتنام هم شناخت داریم.

وی در انتها صحبت هایش گفت: به هر حال بازی های آسانی پیش رو نداریم و امیدوارم مرحله به مرحله بتوانیم جلو برویم و علاوه بر کسب سهمیه، مقامی بهتر از سال گذشته به دست آوریم. طبق هدفی که ما داریم برای دومین سال متوالی می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و به امید خدا بتوانیم مقامی بهتر از نایب قهرمانی سال گذشته کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 667

به "چمنیان: هدف تیم فوتبال نوجوانان ایران صعود به جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: هدف تیم فوتبال نوجوانان ایران صعود به جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید